• Tjejgöte81

    Ruvardag 5/6

    Jag gjorde ÄP idag för 1 v sen, fick tillbaka ett fint befruktat embryo i onsdags, dum som jag var så testade jag nu på eftermiddagen , jag vet att de är tidigt! Jag tog ett digitalt då de va de enda jag hade hemma! Det kom iaf upp ej gravid- nu till min fråga, är det kört eller finns de fortfarande chans? Med andra ord är iaf ovitrillen ur kroppen!!

  • Svar på tråden Ruvardag 5/6
  • Pimpinellan

    Det är ju på tok för tidigt! Motsvarar en vecka efter äl eftersom ÄP= äl= 2+0 och det är ingen som får plus då. Det finns alltså helt klart en chans att du är gravid. Låt bli testa nåt mer nu på minst en vecka till för säkrare resultat.

  • Ellie

    Var det bara ett två-dagars du fick tillbaka? Jag har testat oerhört svagt positivt ruvardag 6 men då med 5-dagars embryo. Jag skulle tro att du allra tidigast i slutet på veckan kan testa positivt, men säkrare nästa vecka. Jag har tagit test dagligen från ca ruvardag 3 bara för skojs skull men det syns ju ingenting alls från början. Varit gravid två gånger.

  • Tjejgöte81

    Ja de va ett 2 dagars!! Har inga symtom heller förrum lite ömmande bröst!! Aja får lida veckan ut å testa då igen!

  • Tjejgöte81

    Ingen mens å inte testat ännu, 2 v sen återförening imorn! Känner inget å lever i en ovisshet, vill inte testa å bli besviken ännu så väntar lite till...

Svar på tråden Ruvardag 5/6