• Loveya999

    Kan inte sluta tänka på honom

    När jag började första året på gymnasiet fanns det en kille som gick tredje året som jag hade världens största crush på. Det gick ett helt år utan att vi ens sa hej men blickarna som vi gav varandra sa allt och alltid när vi gick förbi varandra stirrade vi in i varandras ögon i någon minut så det har alltid "funnits något där" och någon gång har han även visslat när jag har gått förbi. Jag går nu andra året och han har tagit studenten. Jag trodde att jag skulle komma över honom under sommarlovet men ju mer jag försöker glömma honom desto mer kär blir jag i honom. Jag gråter nästa varje natt och på morgonen har mina ögon blivit svullna pga att jag gråtit så mycket. Vad ska jag göra? Jag kan inte komma över honom, jag tänker på honom varje dag och gråter varje natt, får ångest över att jag inte längre ser honom i skolan. Han arbetar på Pressbyrån så det är dit jag kan gå om jag vill se honom. Jag vet heller inte om han har tjej för den delen heller. Problemet är att jag även är feg, skulle aldrig våga gå fram o prata med honom, då skulle alla hans vänner veta om det och det skulle va en mardröm för mig. Jag vet att det låter patetiskt men det är så jag är. Snälla hjälp mig det har gått över ett år och kan inte sluta tänka på honom, vill ha honom, vad ska jag göra, är ledsen nästan hela tiden.

  • Svar på tråden Kan inte sluta tänka på honom
  • gahadas

    Nu kan jag bara skriva för mig själv och vad jag kommer ihåg från när jag var i den åldern.

    Men hade jag varit den killen hade jag uppskattat om du istället kommit fram till mig på Pressbyrån och frågat om jag hade flickvän. 

    Är svaret nej, fråga om han vill ta en kaffe nån gång och ta det därifrån.
    Är svaret ja, kan du ju gå därifrån och aldrig handla där igen ;)

Svar på tråden Kan inte sluta tänka på honom