• Saima17

Planerar för första barnet.

1213 skrev 2017-11-19 09:57:09 följande:

Tror det är för tidigt för mig på tisdag också men kommer inte kunna låta bli!

Ja sku eg kunna vänta men sambon åker på jobb 2v på tisda så å iom att han å tror ja e gravid så vill ja ta.. Så ska köpa early test på måndag tror ja.. Å testa på tisda morron :p å hoppas på att ha bra nyhet före han åker.. Sku ju va toppen!!! :)
  • Saima17

Till på d igår fick ja metallsmak i munnen mitt i allt när vi såg på tv.. Har ju tungpiercing men då borde ju den smaka metall hela tiden trodde först d blödd nånstans i munnen men nope..
  • Saima17
    1213 skrev 2017-11-19 10:57:55 följande:

Åh vad härligt för dig att få känna symptom! Hoppas det växer en liten knodd i dig :D

Ja fast me min tur så lär ju kroppen bara jävlas me mj å va allmänt pmsig :/ men hoppas jo
  • Saima17

D ser väldigt mörkt ut för mj... Tror int ens ja behöver fara å köpa tar idag.. mitt hjärta gråter blod
  • Saima17
    1213 skrev 2017-11-20 10:12:34 följande:

Åh varför då? :(

Fick som grå-lila mörk flytning.. Va int nå blod lr så där levrat blod..va bara lite..antar att d e kört. Man sku ju kunna önska att d e en sen nid blödning..
  • Saima17
    1213 skrev 2017-11-20 11:32:29 följande:

Vissa får ju små blödningar ändå! Vänta och se om det kommer mer blod. Annars tycker jag du ska testa dig ändå :)

Ja.. Ja måst se.. Ha int kommi nå mer ännu..å sku mensen ha börja tycker ja att d borde komma mer flytning då. Ska fara å köpa test idag.. E ändå så att idag e första dan ja kan testa..men har int så mkt hopp..
  • Saima17

Fick mens nu! Sku int orka va kvar på jobb men int nå val :( mitt hjärta håller på å går sönder. Mens 2 dar före.. Hadd 27 dagars cykel nu.. 24 förra mån. Bara dags att börja äl testa igen nu då.. Men hur tusan ska ja hitt rätt da å börja testa nu när d va längre den här mån. Faaaan.. Vill bara skrik å bryt ihop.

• Saima17
    saijda skrev 2017-11-25 08:21:11 följande:

Funderar på att köra på ÄL tester denna gång - har någon använt sig utav det och vart har ni köpt dem isf? :)

Köpte rfsus..antagligen testa ja för tidigt så alla va blanka. Köpte sen från apoteket. Men ska köpa både och nu ha ja tänkt. Så ja kan testa 2 ggr/ dag :) att vi absolut int missar. Men skulle köpa från testlagret men då skickar dom just nu endast inom Sverige mkt billigare på deras sida..
  • Saima17
    saijda skrev 2017-11-25 09:41:47 följande:

Okej tack för tipset. Jag har kollat både på graviditetskollen, testlagret och billiga-tester.se. Försöker jämföra dem just nu.

Ah okej. Undrar varför dom int skickar t Finland nu när dom brukar göra d. Sjukt duktig för här finns d bara paket me 7 & 8 st i som kostar mellan 9-15? å 21 st stick på testlagret så kosta 169 kr.. Vilket e typ 17-18?..
  • Saima17
    Snufflan skrev 2017-11-25 11:32:18 följande:

Hallå tjejer!

I morse visade äntligen CB en glad stilla gubbe. Men jag tror hag glömde kolla igår morse. Hur länge har vi på oss idag? Nervös att vi inte hinner få till det jag och gubben. :-/

...sen ska jag också skriva kontrakt på ett nytt jobb på måndag. Korkat? Jag vet inte.

Inom 48h från positivt test heter d väl. Ja tänker den här gången testa 2 ggr om dagen för att riktigt få koll näääär d blir positivt

Äh nädå.. Ja väntar å på ordinarie jobb.. Hoppas på ja får före man går me magen i vädret å d syns. haha
Svar på tråden Planerar för första barnet.