Planerar för första barnet.
Tror det är för tidigt för mig på tisdag också men kommer inte kunna låta bli!
Åh vad härligt för dig att få känna symptom! Hoppas det växer en liten knodd i dig :D
Åh varför då? :(
Vissa får ju små blödningar ändå! Vänta och se om det kommer mer blod. Annars tycker jag du ska testa dig ändå :)
Fick mens nu! Sku int orka va kvar på jobb men int nå val :( mitt hjärta håller på å går sönder. Mens 2 dar före.. Hadd 27 dagars cykel nu.. 24 förra mån. Bara dags att börja äl testa igen nu då.. Men hur tusan ska ja hitt rätt da å börja testa nu när d va längre den här mån. Faaaan.. Vill bara skrik å bryt ihop.
Funderar på att köra på ÄL tester denna gång - har någon använt sig utav det och vart har ni köpt dem isf? :)
Okej tack för tipset. Jag har kollat både på graviditetskollen, testlagret och billiga-tester.se. Försöker jämföra dem just nu.
Hallå tjejer!
I morse visade äntligen CB en glad stilla gubbe. Men jag tror hag glömde kolla igår morse. Hur länge har vi på oss idag? Nervös att vi inte hinner få till det jag och gubben. :-/
...sen ska jag också skriva kontrakt på ett nytt jobb på måndag. Korkat? Jag vet inte.