• Anonym (Rädd)

    Avsugning, kondomen gick sönder, risk för Hiv?

    Börjar med att skriva att jag vill inte ha några påhopp eller att nån skriver hur hemsk jag är..

    Iallafall , jag sög av en kille för pengar , med kondom såklart. Han är ganska ung (30-35 årsåldern ) , ser bra ut , vältränad , bra jobb och har flickvän så det är inte nån äcklig gammal gubbe eller så och vi har setts förut. Jag har inte sex för pengar utan bara avsugnig som mest och alltid med kondom.

    Nu gick kondomen sönder (måste kommit emot med tänderna). Märkte det direkt nästan så hade den bara i munnen utan nån sekund, och han sprutade inte i min mun.

    Men sen så märkte jag att jag hade ett litet sår i munnen (tandköttet blödde lite).

    Jag vet att han antagligen absolut inte har HIV men blir ändå rädd, han är ju ändå "torsk". Hur stor är risken att man blir smittad , nån som vet?

    Är alltid jättenoga med kondom de få tillfällen jag gör sånt här och det är därför jag aldrig nånsin har sex (samlag) för pengar eftersom då kan kondomen gå sönder utan att man märker det direkt.

    Vill som sagt inte ha en massa som dömer mig, mår redan dåligt för att jag "måste" göra det här ibland men jag är ensam med barn osv och ibland går det inte ihop annars.

    Pluggar och har ett vanligt extrajobb också och är en helt vanlig tjej annars , och nästan ingen vet om det här.

  • Svar på tråden Avsugning, kondomen gick sönder, risk för Hiv?
  • Anonym (Rädd)

    Försökt googla på det står så olika . Blir så rädd och ledsen..

    Jag fick alltså ingen sperma i munnen (men försats vet jag ju inte 100% säkert) men hade ett litet sår.. eller egentligen inte sår men tandköttet blödde lite. Slarvat med tandtråd osv. så har nog tyvärr inflammation i tandköttet så det blöder jättelätt på ett ställe :(

    Ursäkta för too much information.

    Egentligen är det kanske inte relevant att jag gjorde det för pengar för det var ju en helt "vanlig" kille som jag kanske hade kunnat göra nått med ändå om vi hade träffats på nått annat sätt men blir ju mer orolig pga att han ändå är "torsk". Men han har ju tydligen flickvän så tänker att han borde vara försiktig .

    Undrar om det är nån som har statistik? Och hur länge väntar man innan man kan testa ?

    Och folk ligger ju runt så mycket så det är väl inte så mycket värre att suga av nån och få lite betalt än att göra det gratis ? Det var ju faktiskt med kondom (som gick sönder :( )

  • sebbe420

    Risken är minimal, även om han skulle ha haft HIV. Du kan vara helt lugn, men skulle ju ändå kunna göra ett test om några månader, om du vill veta helt säkert.

  • Anonym (Rädd)
    sebbe420 skrev 2017-10-19 06:55:33 följande:

    Risken är minimal, även om han skulle ha haft HIV. Du kan vara helt lugn, men skulle ju ändå kunna göra ett test om några månader, om du vill veta helt säkert.


    Tack för svaret! Jo ska göra det .. men vet inte hur jag ska klara tiden innan :/
  • Anonym (Rädd)
    BurningDiamond skrev 2017-10-19 04:44:56 följande:

    Har ingen statistic, men självklart finns det en risk.


    Ja så långt är jag med, annars skulle jag inte skrivit inlägget överhuvudtaget. Det finns det ju alltid när man har oskyddat sex på nått sätt med någon.

    Undrande mer om nån ver hur stor.
  • Mawe

    Omöjligt att säga exakt, men den generella risken i detta fall är 1 på 10.000. Den kan naturligtvis var både högre och lägre pga olika omständigeter. Om det var exakt som du beskrev skulle jag knappt oroa mig öht. Men ta ett snabbtest efter 4 veckor ändå. Kan sätta min lilltå på att du inte blivit smittad, men för din sinnesro är det nog bra att få det bekräftat.

  • Anonym (Rädd)
    Mawe skrev 2017-10-20 16:33:51 följande:

    Omöjligt att säga exakt, men den generella risken i detta fall är 1 på 10.000. Den kan naturligtvis var både högre och lägre pga olika omständigeter. Om det var exakt som du beskrev skulle jag knappt oroa mig öht. Men ta ett snabbtest efter 4 veckor ändå. Kan sätta min lilltå på att du inte blivit smittad, men för din sinnesro är det nog bra att få det bekräftat.


    Tack för svaret! 1 på 10 000 är ju inte så mycket. Det som gör mig mest orolig är att jag blödde lite i munnen (tandköttet), tänkte att det ökar risken :( Fasr han kom ju inte i min mun så det minskar väl risken lite.

    Har bokat tid för test om 3 veckor faktiskt , vet att man inte kan veta 100% säkert då men ganska säkert sa de.
  • Anonym (Lugn)
    Anonym (Rädd) skrev 2017-10-23 17:44:11 följande:
    Tack för svaret! 1 på 10 000 är ju inte så mycket. Det som gör mig mest orolig är att jag blödde lite i munnen (tandköttet), tänkte att det ökar risken :( Fasr han kom ju inte i min mun så det minskar väl risken lite.

    Har bokat tid för test om 3 veckor faktiskt , vet att man inte kan veta 100% säkert då men ganska säkert sa de.
    Det som talar för att risken är väldigt liten är att han inte kom. Jag har för mig att risken är betydligt större om man tar sperman, Dessutom var det så kort tid, några sekunder så det gör nog också sannolikheten för smitta mycket mindre än om man är oskyddad ett helt samlag eller en hel avsugning.
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (Rädd) skrev 2017-10-23 17:44:11 följande:
    Tack för svaret! 1 på 10 000 är ju inte så mycket. Det som gör mig mest orolig är att jag blödde lite i munnen (tandköttet), tänkte att det ökar risken :( Fasr han kom ju inte i min mun så det minskar väl risken lite.

    Har bokat tid för test om 3 veckor faktiskt , vet att man inte kan veta 100% säkert då men ganska säkert sa de.
    Skönt att du fått en tid. Då kan du släppa det och gå vidare sen. Är 99,999% säker på att det kommer vara negativt. Ja, det minskar risken. Spit or swallow, dont let it wallow. Men helst inte ta något i munnen allsFlört
    Passa på att testa dig för klamydia och gonorré också. De är betydligt mer smittsamma. Tror inte du fått det heller, men ändå.
Svar på tråden Avsugning, kondomen gick sönder, risk för Hiv?