• Stinnna

    Kan man få en kortare cykel efter ett missfall?

    Jag undrar om det är någon som har koll eller varit med om liknande,

    Jag fick missfall för några veckor sedan och normalt så

    har jag en cykel på 39 dagar (är regelbunden) och ägglossning på CD26-28.

    Nu tror jag att jag hade ägglossning på CD16. Är det någon som varit med om liknande

    och om cykeln då förblev kortare?

  • Svar på tråden Kan man få en kortare cykel efter ett missfall?
  • Anonym (:))

    Efter mitt första missfall så blev också min menscykel helt annorlunda. Innan hade jag en regelbunden mens på exakt 28 dagar och ägglossning på 14:e dagen. Efter missfallet kunde min cykel ibland vara på 25 dagar eller 32 dagar och ägglossning helt olika, fick hitta rätt på den med hjälp av test. Efter några månader blev den dock som vanligt igen och jag blev gravid ganska snabbt efter det igen :)

  • Erica1985

    Jag har samma sak fick missfall i Augusti och min mens är helt konstig. Lägre period med blödning en gång och kortare en annan och olika långt mellan perioderna. Jag hoppas att det ska stabilisera sig annat!

  • Anonym (Rosa)

    Jag misstänker att samma hänt mig! Verkar ha blivit gravid någon v nu efter tidigt missfall på bim! :O Om d inte bara e spökstreck..har starka gravsymptom.. Testat massa älstickor o inte sett äl från 2 v efter missfallet..jaja skumt iaf. Har 7 tidiga missfall bakom mig o dom gångerna har inte menscykeln ändrats alls.

Svar på tråden Kan man få en kortare cykel efter ett missfall?