• Ensamkvinna78

    Facebook hjälp nu

    Hejsan!

    Det är så att min mamma behöver hjälp med sitt facebook konto. Hon gjorde något igår så hon råkade loggadd ut sig från facebook. Hon kommer inte ihåg lösenordet. Och istället för att be om hjälp så skaffade hon sig ett nytt konto med samma mobilnummer och emailadress som sitt gamla. Jag har nu lyckats ta bort drt kontot då hon vill komma åt sitt rätta konto. Men när jag söker på det och letar fram henne så får jag söka via hennes namn och via en vän till henne. Men sen kommer jag till en sida där hon har sin rätta profilbild men där det står att hon ska återställa sin epost. Och det har jag gjort också. Men hur ska jag kunna få fram så jag kan ansöka om ett nytt lösenord på hennes rätta facebook. För när jag fyller i på första sidan så skriver jag i hennes epost men då kommer det nya kontot upp hela tiden och inte hennes gamla konto men det rätta profiöbilden. Blir galen på detta och att det inte går att nå facebook på någpt sätt. Hon har ju alla sina gamla vänner och grupper på sin facebook såm hon vill ha kvar. Hon kommer in på sin messenger men det kanske inte hjälper för att komma åt sin facebook. Hoppas att någon kunnig kan hjälpa mig och förklara vad jag ska göra för något för att hjälpa henne.

  • Svar på tråden Facebook hjälp nu
  • Ewald01

    Om man glömmer bort sitt lösenord kan man ju skapa ett nytt med hjälp av en kod som FB skickar till mejladressen.

Svar på tråden Facebook hjälp nu