• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden #metoo, hur har ni blivit drabbade?
  • Anonym (Blottad)

    Utsatt för 3 blottare innan jag fyllt 20 år (första gången var jag cirka 10)

  • Anonym (Jag)

    Olämpliga kommentarer,tafsad av en främling flera gånger och tvingad till sex av en utlänning.

  • Anonym (Flera)

    Din omröstning fungerar ju inget vidare då många blivit drabbade av flera saker.

  • Stårschan

    Jag har inte blivit våldtagen av utomstående, men resten skriver jag under på.

  • Anonym (Sharon)
    Dr Nail skrev 2017-10-26 11:18:47 följande:

    J-a utlänningar. När kommer PK-eliten att erkänna att det är dessa som är problemet?


    För min del har det till 100% varit svenska män.
  • Anonym (Utsatt_man)

    Blev sexuellt utnyttjad flera år av en kvinnlig chef. Hon krävde att jag skulle ha sex med henne, trots att hon hade man och barn. Om jag inte ställde upp skulle hon fixa så jag blev avskedad, och jag hade mycket små möjligheter då att få nytt jobb då jag var ung och inte hade tillräcklig arbetslivserfarenhet.

    Hon såg inte illa ut eller så, men just själva tvånget gjorde att det kändes äckligt, vämjeligt, i synnerhet som jag visste att jag slickade och stoppade lemmen i samma hål som hennes man borrade i.

    Men hon ställde upp mycket för mig i övrigt och då jag har henne som en bra merit när jag nu söker andra jobb, så vore det nästan självmord (arbetsmarknadsmässigt sett) att anmäla henne. Men den dag när jag är mer oberoende av tidigare meriter i CVt ska jag göra det.

  • Anonym (Sharon)
    Anonym (Utsatt_man) skrev 2017-10-26 11:41:55 följande:

    Blev sexuellt utnyttjad flera år av en kvinnlig chef. Hon krävde att jag skulle ha sex med henne, trots att hon hade man och barn. Om jag inte ställde upp skulle hon fixa så jag blev avskedad, och jag hade mycket små möjligheter då att få nytt jobb då jag var ung och inte hade tillräcklig arbetslivserfarenhet.

    Hon såg inte illa ut eller så, men just själva tvånget gjorde att det kändes äckligt, vämjeligt, i synnerhet som jag visste att jag slickade och stoppade lemmen i samma hål som hennes man borrade i.

    Men hon ställde upp mycket för mig i övrigt och då jag har henne som en bra merit när jag nu söker andra jobb, så vore det nästan självmord (arbetsmarknadsmässigt sett) att anmäla henne. Men den dag när jag är mer oberoende av tidigare meriter i CVt ska jag göra det.


    Fy fan så illa att utnyttja sin ställning så. Hopps hon åker dit.
Svar på tråden #metoo, hur har ni blivit drabbade?