• AspireM

    (KVINNOR) Hur skulle du gjort?

    Ifall du blev erbjuden tio tusen kr i månaden för att ha sex med någon två gånger i veckan, en timme varje gång, enbart oralsex (ge och ta emot), ingen penetration.

    Mannen i fråga är någon du i princip bara växlat några ord med vid ett par tillfällen. Alltså knappt en ytlig bekantskap. I princip, helt okänd man.

    Skulle du tackat ja?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden (KVINNOR) Hur skulle du gjort?
  • AspireM
    Lena skrev 2017-10-26 05:54:48 följande:

    Nej allt för billigt


    Vad skulle vara rimligt "pris" enligt dig?
  • Anonym (Beror på)

    Vore jag singel, var attraherad av mannen och vi gillade samma form av oralsex så visst.

  • Anonym (Kvinna 27)

    Kan inte rösta, för alternativen är inte tillräckligt omfattande. Det har med flera omständigheter att göra.

    Om jag vore singel, mannen attraktiv och det bara gällde en gång/vecka för 10 tkr så skulle jag möjligen göra det. Men det hade behövt skötas diskret, och rätt mkt på mina villkor (tid och rum). Och jag hade givetvis behövt ha förtroende för mannen, annars hade jag inte gett mig in på det.

  • Vargaflickan

    Om karln är så villig att betala för umgänge så borde han gå till en hora och inte besvära vanliga kvinnor med det.

  • Anonym (oupsie)

    Absolut inte två gånger i veckan för "bara" 10 lakan!! För 30, kanske?
    För min del känns dessutom oralsex (att ge) mer intimt än ett ligg, så hade föredragit det faktiskt när det är en person jag inte har ett förhållande med!

  • Anonym (Tjej)

    För att ge oralsex - lätt. Men måste jag få också så tackar jag nej, iallafall till det priset.

  • Anonym (tack för kaffet)

    Glöm det. 

    Jag personligen är för välbeställd för att förnedra mig för så lite pengar. Tackade nej till pengar under bordet för skenbyten av lägenhet och sånt tjafs redan för 20 år sen och har inte direkt blivit fattigare sedan dess.

  • Anonym (för 10 000?)

    Aldrig! Jag hade inte ens gjort det för 100 000 i månaden!


     

  • Anonym (Nej Nej nej)

    Har blivit erbjuden pengar för sexuella tjänster, men jag kunde bara inte, trots att jag behövde pengarna. Tänkte bara på hur äcklad jag skulle bli av mig själv efteråt, man ska ju kunna leva med sig själv sen.

  • Anonym (whaaaat)

    Vad skulle det göra med ens självkänsla att göra en sån här grej?

    Jag skulle aldrig kunna även om pengarna lockar... Tanken att ta en "okänd" mans lem i min mun och att jag sålt mig... No no no!

  • Anonym (Cissi)

    Jag skulle äcklas av att jag inte känner personen, vet inget om hans hygien, eller hans tankar om mig, hans värderingar om kvinnor, om han respekterar vår deal, jag äcklas av ligg med okända gratis som betalt så hade bara mått dåligt av det och pengar kan inte ändra på vad jag gjort och lät han göra med mig.

  • Anonym (Hora)

    Det är för mycket till för lågt pris. 10.000kr för 2 timmar i veckan blir 1150kr/timmen

    En hel timme sex för 1150kr - aldrig! Man brukar få 3000kr för en timme. 
    Och hade det varit en gång kanske, men två gånger i veckan, varje vecka! Det är mycket sex ju. 

    Också, oralsex i en hel timme? Blä! Det brukar ta max en kvart när jag gör det och då tycker jag att jag hållit på länge. 

    En gång i veckan  så hade jag övervägt det. Om man får sluta när han kommit och inte måste hålla på en hel timme bara för att. 

Svar på tråden (KVINNOR) Hur skulle du gjort?