• Anonym (VL)

    Sambo söker på andra tjejer

    Hej!

    Jag har varit ihop med min kille i 2 år. Vi är båda 27 år. Vi har haft många bråk om hans instagram konto som bestod av hundratals tjejer som han gick in och kollade på. Det var fitnesstjejer som han säger att han blir motiverad av och det är massa tutttjejer som han säger är som porr för honom.

    Han var dock inne varje dag flera gånger om dagen och skrollade igenom. Efter våra bråk tog han bort kontot och sa att han inte skulle starta det igen. Vilket han gjorde. Han har sagt att han har skaffat det igen och jag har sett att han dagligen söker på tjejer som han vet vilka dem är och de som är okända men snygga liksom. Han kontaktar ingen men går ändå in och kollar på dem. Han har kollat upp tjejer i kassan på ica, någon tjej på gymmet vi tränar på osv. 

    Varför har han behovet av att ha en instagram med bara tjejer fast han vet att jag blir sårad?

    Till saken hör också att han registrerat sig på 2 dejtingsidor under tiden vi bråkade som mest om det här. Han säger att han aldrig tog kontakt med någon och att han bara gjorde det för att han kände sig kvävd av mig. Jag vet att han inte tog kontakt med någon men känner mig sårad ändå. 

    I övrigt har vi sex och han säger att han älskar mig men känner ändå att jag inte duger åt honom. Jag är motsatsen till hans fitnesstjejer och tutttjejer. 

    Ngn klok som kan ge mig råd?

  • Svar på tråden Sambo söker på andra tjejer
  • Stårschan

    Det låter som ett beroende, i klass med rökning eller spelande. Frestelsen blir för stor i och med att mobilen är med honom vart han går.

  • Anonym (carpe diem)

    Här är ett gott råd.

    1 Dumpa idioten (vet att det är standardfrasen på FL men i ditt fall stämmer det faktiskt bra)

    2 Se till att jobba på din självkänsla. När du fått bra självkänsla kommer du inte längre tycka den sortens killar är attraktiva och du kommer inte nöja dig med vad som helst som du tydligen gör nu

  • Mankind
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2017-11-06 17:43:50 följande:

    Hur fan pallar han vara tillsammans med någon som du??? Jag skulle bett dig dra åt helvete ... tittar på bilder.... herregud


    Tycker du att regga sig på två dejtingsidor är likställt med att ?titta på bilder?? Jag är väl typ själv beroende av att flippra på Tinderappen utan att jag är så intresserad att träffa någon. Typ förströelse. Fadt att plötsligt regga sig i ett förhållande då är något jävligt fel.

    Du är förövrigt också jävligt fel.
  • Anonym (carpe diem)
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2017-11-06 17:43:50 följande:

    Hur fan pallar han vara tillsammans med någon som du??? Jag skulle bett dig dra åt helvete ... tittar på bilder.... herregud


    Jag förmodar att du är en sån som gillar att kunna göra lite som du vill fast i smyg. Klart du blir förbannad när någon annan lika moraliskt handikappad snubbe som gör likadant blir påkommen, fan det kunde ju varit du Flört
  • Anonym (carpe diem)
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2017-11-06 18:17:55 följande:
    Bara av att läsa det du skriver får mog och känna mig kvävd, jag avskyr sådana tjejer för ni är så kävla på och det blir att ni kväver än. Jag förstår kollen fullständigt. Den enda som är fel här är DU. Och så som du beteer dig kommer su inte ha någon kllle snart.
    Hennes enda misstag var att bli ihop med IDIOTEN öht. Om man har svårt för att släppa bekräftelsekarusellen så ska man inte vara i ett förhållande. IDIOTEN är helt enkelt en omogen manspojke som inte lekt klart än. Vissa mognar aldrig, och man gör nog bäst i att undvika dem..
  • Anonym (Katastrof)

    Bara att lämna...

    Han visar inte den respekten du förtjänar. Du har dina gränser och blir du sårad av något så ska det va i hans intresse att inte vilja såra dig.

    Du verkar ju inte vara en överdrivet svartsjuk person och du ställer rimliga krav, då han själv sagt att det är som porr för honom att titta på dessa tjejer

  • Anonym (Hm)
    Stårschan skrev 2017-11-03 10:06:51 följande:
    Det låter som ett beroende, i klass med rökning eller spelande. Frestelsen blir för stor i och med att mobilen är med honom vart han går.
    Håller med
Svar på tråden Sambo söker på andra tjejer