• glittersol

    Bf juni/juli västragötaland

    Hej på er!

    Någon annan västra götaland som väntar barn i juni/juli? =)

    Jag själv är i vecka 6 just nu så min bf är runt 5 juli, och väntar vårt första barn!

  • Svar på tråden Bf juni/juli västragötaland
  • Malni

    Hej!

    Jag är också i v.6 har bf 7/7 enligt naturalcycles, bor lite utanför Göteborg :)

  • glittersol
    Malni skrev 2017-11-05 12:08:02 följande:

    Hej!

    Jag är också i v.6 har bf 7/7 enligt naturalcycles, bor lite utanför Göteborg :)


    Spännande!

    Har du några känningar ännu? =)
  • Malni
    glittersol skrev 2017-11-05 12:35:36 följande:

    Spännande!

    Har du några känningar ännu? =)


    Nä hade mycket halsbränna först, men det verkar ha gett sig, har lite ömma bröst och molverk har jag bara ibland.. så jag känner inte så mycket faktiskt, gör du det? :)
  • glittersol
    Malni skrev 2017-11-05 12:43:49 följande:

    Nä hade mycket halsbränna först, men det verkar ha gett sig, har lite ömma bröst och molverk har jag bara ibland.. så jag känner inte så mycket faktiskt, gör du det? :)


    Precis som jag då, kan komma på mig när jag får molvärk att tänka oh nu kommer mensen men kommer sen på att jag ska ju inte ha någon =D

    Har du skrivit in dig ännu?
  • Malni
    glittersol skrev 2017-11-05 12:49:15 följande:

    Precis som jag då, kan komma på mig när jag får molvärk att tänka oh nu kommer mensen men kommer sen på att jag ska ju inte ha någon =D

    Har du skrivit in dig ännu?


    Haha ja känns lite läskigt ibland när det värker :)

    Ja jag gjorde det redan i tisdags, fick inte en ny tid fören början av dec, då tar dom blodprover och sånt.. känns som en evighet tills dess :)

    När ska du göra det? :)

    Vi har startat en fb grupp för bf juli om du vill vara med? :) <3
  • glittersol
    Malni skrev 2017-11-05 15:27:31 följande:

    Haha ja känns lite läskigt ibland när det värker :)

    Ja jag gjorde det redan i tisdags, fick inte en ny tid fören början av dec, då tar dom blodprover och sånt.. känns som en evighet tills dess :)

    När ska du göra det? :)

    Vi har startat en fb grupp för bf juli om du vill vara med? :) <3


    Spännande! Vi ska på information hos dom imorgon, haha eller hur man vill bara kolla läget redan nu =D

    Nice, men är den hemlig? Man till ju inte råka spoila julklappen än lixom ;)
  • Malni
    glittersol skrev 2017-11-08 18:43:45 följande:

    Spännande! Vi ska på information hos dom imorgon, haha eller hur man vill bara kolla läget redan nu =D

    Nice, men är den hemlig? Man till ju inte råka spoila julklappen än lixom ;)


    Den är jättehemlig :D
  • Moorii

    En till Göteborgare här! Väntar barn nummer två och har bf i slutet av juni nästa år :) Imorgon väntar ultraljud, fruktansvärt nervös och hoppas så mycket på att allt är bra den här gången.

Svar på tråden Bf juni/juli västragötaland