• Pallarinte

    Hans kompisar går alltid före

    Vad hade ni tyckt om er pojkvän varit med sina vänner VARJE DAG efter jobb och alltid kommer sent om kvällarna. Jag vet inte hur många gånger vi bråkat om detta och han säger bara "jag ska inte mer, förlåt". Dagen efter är det samma visa igen.

    Ska tilläggas att han inte är en tonåring, han är 31 år gammal och vi har varit tillsammans flera år.

    Missförstå mig inte, han får självklart vara med sina vänner men börjar bli riktigt jävla less på hans beteende när det är VARJE kväll. Vad hade ni gjort?

  • Svar på tråden Hans kompisar går alltid före
  • Alessia

    Jamen- det är väl självklart! Han behöver sina kompisar mer än dig. Låt honom vara med dem då och sök dig en annan pojkvän. Du förtjänar mer.

  • Carambolan

    Vad gör de tillsammans? Vad är det för vänner han har som har tid att träffas varenda dag?

  • Gizmo

    Jag hade frågat honom om han har tröttnat på vårat förhållande eftersom han prioriterar vännerna före oss.

  • Sambo1987
    Alessia skrev 2017-11-09 22:39:12 följande:

    Jamen- det är väl självklart! Han behöver sina kompisar mer än dig. Låt honom vara med dem då och sök dig en annan pojkvän. Du förtjänar mer.


    Håller med! Jag hade helt enkelt gjort slut.
Svar på tråden Hans kompisar går alltid före