• Anonym (Arg)

    Jävla hycklare som förgriper sig på kvinnor och sedan hyllar #metoo

    Har haft en tidigare kollega som länge antastat många kvinnliga kollegor till mig. Tidigare va han även min chef och först började det med att han kunde börja onanera framför mig på arbetstid, han skickar filmer när han stönar och onanerar. Han verkar sjukt fixerad av att skicka Dickpicks och i julas när han höll på att avskeda mig fick jag erbjudande om att ge honom sex så jag skulle få stanna. Så jag ställde upp. Många andra har han tjatsex med istället, tjatar på dom så att dom ska tillslut inte orka annat än göra som han säger.

    Jag har tagit upp detta med honom om att han fan inte verkar må bra. Då börja han svamla om att han är besatt av sex pga sin psykiska ohälsa och att han FÅR återfall ibland.

    Nu är han dessutom superengagerad i #metoo och jag är rasande då han är den största hycklaren av alla. Han vill hela tiden prata om feminism och respekt för kvinnor men han har inga problem att skicka kuk bilder mitt i natten till mig eller andra kvinnor eller försöka tränga sig in i våra bostäder mitt i natten. Va fan är detta för jävla rövhål??

  • Svar på tråden Jävla hycklare som förgriper sig på kvinnor och sedan hyllar #metoo
  • Tow2Mater
    Anonym (Arg) skrev 2017-11-11 22:30:08 följande:

     i julas när han höll på att avskeda mig fick jag erbjudande om att ge honom sex så jag skulle få stanna. Så jag ställde upp. Många andra har han tjatsex med istället, tjatar på dom så att dom ska tillslut inte orka annat än göra som han säger.


    Och ni tillåter honom detta for att...? Att ni inte sätter stopp ger honom ju makten att fortsätta.
  • Anonym (Arg)
    Tow2Mater skrev 2017-11-11 22:33:15 följande:

    Och ni tillåter honom detta for att...? Att ni inte sätter stopp ger honom ju makten att fortsätta.


    Ja vi har inte haft så många alternativ för antingen får vi byta karriär helt i sådana fall eller bara finna sig i det han säger
  • Anonym (Arg)
    Molly57 skrev 2017-11-11 22:41:31 följande:

    Spara dickpicks osv och anmäl honom. Han verkar vara psykopat.


    Han är regissör. Det är en hårfin gräns det där! ????
  • Naruto91

    Du är ju själv en hycklare i och med att du inte anmäler honom och därmed upprätthåller tystnadskulturen...

  • Anonym (Arg)
    Naruto91 skrev 2017-11-11 22:45:17 följande:

    Du är ju själv en hycklare i och med att du inte anmäler honom och därmed upprätthåller tystnadskulturen...


    Jag har gått med på att göra saker med honom så han har massa nakenbilder på mig. Jag tänker inte bli uthängd.
  • Anonym (Arg)
    Molly57 skrev 2017-11-11 22:48:09 följande:

    Galen är han i alla fall och ett svin. Kan ni inte gå ihop flera stycken och sätta dit honom.


    Han gör fantastiska föreställningar på teatern. Dom kan inte förlora honom och vi är inte etablerade skådespelare som typ Lena Endre eller något vi har ingen makt. Han är regissör han bestämmer.
  • Anonym (Jggh)
    Anonym (Arg) skrev 2017-11-11 22:50:06 följande:

    Jag har gått med på att göra saker med honom så han har massa nakenbilder på mig. Jag tänker inte bli uthängd.


    Skyll dig själv då
  • Anonym (apa)
    Anonym (Arg) skrev 2017-11-11 22:51:52 följande:
    Han gör fantastiska föreställningar på teatern. Dom kan inte förlora honom och vi är inte etablerade skådespelare som typ Lena Endre eller något vi har ingen makt. Han är regissör han bestämmer.
    Om du kom till mig, eller till Lena till exempel, och talade om detta, så skulle vi själva anmäla honom åt dig, till och med emot dig om du skulle vägra.

    Har du missat skådespelarupproret/#tystnadtagning?

    Nej, antingen säger du ifrån eller så låter du det fortsätta, och om du låter det fortsätta så är du inte längre enbart något offer utan även medskyldig.
Svar på tråden Jävla hycklare som förgriper sig på kvinnor och sedan hyllar #metoo