• Danne90

    Badoo

    Hej!

    Jag undrar en sak. Alltid när jag får nya besökare på badoo, så är det alltid nästan alltid tre åt gången. En annan sak är att det står att dem har besökt mig just den dagen, men samtidigt står det att dem senast var online för två, tre eller fler dagar sedan. Kan någon förklara?

    Tack!

  • Svar på tråden Badoo
  • Anonym (E)

    Man kan dölja sin onlinestatus. Då ser det ut som man senast var online dagen man dolde statusen, fast man kanske till och med är online just då. Har chattat med folk som just då stod listade som "senaste online 2 veckor sedan" osv. Men hur som helst så är jag övertygad om att badoo håller på och fejka saker. Jag får bland annat ganska många matchningar med folk jag definitivt inte har gillat, eller ens sett på sidan innan. Och det där med "x vill chatta med dig" eller vad det brukar stå är givetvis fejk. Många har skrivit till mig och sagt badoo skrivit att jag ville chatta med dem och "vad kul att du vill det" osv. Detta trots att jag aldrig besökt deras profiler, gillat deras profiler eller ens sett deras profiler tidigare (och oftast inte alls är intresserad av att snacka med dem).

  • Danne90

    Ah, ok! Jag tyckte också att det var lite märkligt. Oftast när det står att jag har nya besökare, står det nästan alltid att dem vill prata också. Men saken som får mig att tveka på att det är fejk, är att det som oftast är människor som faktiskt befinner sig i min närhet. Men skulle inte förvåna mig om badoo håller på med något fuffens .

    Tack för svar!

Svar på tråden Badoo