• Anonym (Jag)

    Ni som gillar bdsm i sovrummet, varför?

    Jag tänder enormt på att min sambo dominerar mig i sovrummet, dock bara i sovrummet. Utanför är jag en väldigt kontrollerande person. Kan det vara därför jag gillar att släppa kontrollen i sovrummet? Grejen är att ända sedan högstadiet har jag haft den tanken, att jag vill ha en stark man som kan "sätta mig på plats" ( i sovrummet bara vill jag förtydliga) Ni som också gillar bdsm, varför? Hur ser era " senarion" ut när ni myser? :) Något ni tänder lite extra på,?

  • Svar på tråden Ni som gillar bdsm i sovrummet, varför?
  • Anonym (Olydig)
    Anonym (Jag) skrev 2017-11-17 10:19:50 följande:

    Jag tänder enormt på att min sambo dominerar mig i sovrummet, dock bara i sovrummet. Utanför är jag en väldigt kontrollerande person. Kan det vara därför jag gillar att släppa kontrollen i sovrummet? Grejen är att ända sedan högstadiet har jag haft den tanken, att jag vill ha en stark man som kan "sätta mig på plats" ( i sovrummet bara vill jag förtydliga) Ni som också gillar bdsm, varför? Hur ser era " senarion" ut när ni myser? :) Något ni tänder lite extra på,?


    Det enda vi gillar i bdsm-väg är smisk och det får jag av min man. Jag känner att jag både vill och behöver bli bestraffad med smisk när jag varit olydig eller gjort nåt busigt. Han lägger mig alltid över sitt knä. Ibland får jag smisk så jag gråter och då tröstar han mig med att slicka mig till orgasm. Att bli slickad som tröst efter att ha fått ordentligt med smisk är himmelriket.

    Lite bottnar det nog i att jag fick smisk av både mamma och pappa när jag växte upp.
  • Anonym (J)

    Jag jobbar som chef och har ett enormt kontrollbehov på jobbet,men i sovrummet så njuter jag enormt av när min fru binderfast och piskar mig,släpper kontrollen helt då.

  • Anonym (.)

    Det är djävligt jobbigt att hålla på med alla lekar och allt smiskande i längden.

    Jag vill ha en helt vanlig tjej, som suger av mig och är snäll.

  • Anonym (Olydig)
    Anonym (Olydig) skrev 2017-11-17 16:38:47 följande:

    Det enda vi gillar i bdsm-väg är smisk och det får jag av min man. Jag känner att jag både vill och behöver bli bestraffad med smisk när jag varit olydig eller gjort nåt busigt. Han lägger mig alltid över sitt knä. Ibland får jag smisk så jag gråter och då tröstar han mig med att slicka mig till orgasm. Att bli slickad som tröst efter att ha fått ordentligt med smisk är himmelriket.

    Lite bottnar det nog i att jag fick smisk av både mamma och pappa när jag växte upp.


    Glömde säga att jag är mellanchef till vardags och måste ha råkoll på allt och njuter enormt av att släppa taget i sovrummet och låta honom smiska mig.
  • Anonym (.)
    Anonym (Olydig) skrev 2017-11-17 17:47:49 följande:
    Glömde säga att jag är mellanchef till vardags och måste ha råkoll på allt och njuter enormt av att släppa taget i sovrummet och låta honom smiska mig.
    Kan du inte bara låta bli att vara olydig och varma mackor istället?
  • Anonym (Olydig)
    Anonym (.) skrev 2017-11-17 17:55:40 följande:

    Kan du inte bara låta bli att vara olydig och varma mackor istället?


    Varför då?
  • Anonym (.)
    Anonym (Olydig) skrev 2017-11-17 17:56:37 följande:
    Varför då?
    Exakt. Jag känner själv för att ta av livremmen och gå loss på dig just nu.

    Livremmar slits ut och varma mackor är gott.
  • Anonym (Olydig)
    Anonym (.) skrev 2017-11-17 18:00:34 följande:

    Exakt. Jag känner själv för att ta av livremmen och gå loss på dig just nu.

    Livremmar slits ut och varma mackor är gott.


    Ja det kan du drömma om. Om nån annan går loss på mig med livremmen eller annat än min man råkar han väldigt illa ut.
  • Anonym (.)
    Anonym (Olydig) skrev 2017-11-17 18:21:21 följande:
    Ja det kan du drömma om. Om nån annan går loss på mig med livremmen eller annat än min man råkar han väldigt illa ut.
    Testa mackorna och lugna ned dig. 
Svar på tråden Ni som gillar bdsm i sovrummet, varför?