• Anonym (Lo)

    Kille skriver att han "älskar mig" inte träffats på 2 år

    En kille som hade praktik hos oss förut, han är förmodligen dyslektiker. Han ljuger ofta och säger saker som inte är sanna. Hur som helst så när han var på praktik hos oss så la han till mig som vän. Tyckte synd om honom så accepterade. Vi skrev lite till å från. Nu var de 2 år sedan han slutade och har inte träffats sen dess. Skriver lite då och då ( mest för jag tycker synd om honom, verkar vara så ensam) grejen är att ibland skriver han så konstiga grejer . Fick nån slags dikt/kärleksförklaring häromdagen samt att han sa att han älskade mig. Jag skrev tillbaka och sa att de gör han inte. Varpå han svarade "Jo" han har även skickat bilder på sitt kön 2 gånger " av misstag" som han själv säger. De är inte så att han stalkar å skriver varje dag, men ibland skriver han liksom " Jag är värdelös, jag är så ful. Ingen vill ha mig" vet inte hur jag ska hantera situationen, synd om honom?

  • Svar på tråden Kille skriver att han "älskar mig" inte träffats på 2 år
  • Anonym (Alice)

    Du kanske menar mytoman inte dyslektiker? I alla fall så låter han besvärlig och har ett liknande scenario med en äldre man som skriver rill mig. Det är ibland svårt att säga nej när man sympatiserar med någon och på samma gång stör sig. Man kan dock inte ha ansvar över alla, så är det bara. Om det inte är en stor uppoffring för dig så varför inte skriva, men blir du obekväm så får du avfärda på ett relativt känsligt men bestämt sätt!

  • Anonym (A)
    Anonym (Alice) skrev 2017-11-18 13:10:20 följande:
    Du kanske menar mytoman inte dyslektiker? I alla fall så låter han besvärlig och har ett liknande scenario med en äldre man som skriver rill mig. Det är ibland svårt att säga nej när man sympatiserar med någon och på samma gång stör sig. Man kan dock inte ha ansvar över alla, så är det bara. Om det inte är en stor uppoffring för dig så varför inte skriva, men blir du obekväm så får du avfärda på ett relativt känsligt men bestämt sätt!
    Håller med
  • Anonym (Lo)

    Nä jag menar dyslektiker för han är otroligt dålig på att stava

Svar på tråden Kille skriver att han "älskar mig" inte träffats på 2 år