• Anonym (M)

    Oskuld

    Hur skulle ni reagera om någon som är 20+ säger han är oskuld och har aldrig hånglat förrut.

    Tänker mer att person som är oskuld är en kille, skulle det här vara avtändande eller skulle ni bli glada?

  • Svar på tråden Oskuld
  • Scoops

    Nah. Har massor med killkompisar som inte "Kom igång" med sånt förren de närmade sig eller hade passerat 30-sträcket. 9/10 st är i fina, fasta relationer idag. Så jag tycker inte det är något märkvärdigt.

  • Anonym (kille)

    Jag hade blivit fundersam på vad som har varit problemet om han inte ens har hånglat.....

  • Anonym (M)
    Anonym (kille) skrev 2017-11-19 16:03:11 följande:

    Jag hade blivit fundersam på vad som har varit problemet om han inte ens har hånglat.....


    Inget direkt förhållande med en tjej? Fast det går ju hand i hand med att vara oskuld?
  • Anonym (Tjopp)

    Min man blev av med oskulden när han var 28 år och jag ser absolut inte det som något negativt, snarare positivt.

  • Anonym (Tyst)

    Jag skulle råda till att vara tyst och inte berätta - vad ska det vara bra för?

  • Anonym (A)
    Anonym (Tyst) skrev 2017-11-19 20:51:49 följande:
    Jag skulle råda till att vara tyst och inte berätta - vad ska det vara bra för?
    Just så
  • Anonym (H)

    Skulle bli avtänd om jag visste att en så gammal kille aldrig ens hånglat. Inget för mig.

  • fluu

    Varken eller. Det kan ju finnas massor av anledningar till att någon inte varit intim med någon annan och dessutom tycker jag inte att det är något fel i att vara oerfaren.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Värmdö)

    Det är positivt och romantiskt. Det är skönt i ett seriöst förhållande att veta att ens karl inte stoppat k*ken i massa andra. Inga sjukdommar eller barn som dyker upp.
    För mig var det enbart positivt. Och då talar jag ur erfarenhet och har nu ett 5år långt förhållande i bagaget.

  • Inga bekymmer
    Anonym (H) skrev 2017-11-19 22:46:04 följande:

    Skulle bli avtänd om jag visste att en så gammal kille aldrig ens hånglat. Inget för mig.


    Så gammal??? Antar att du själv knappt är byxmyndig...
Svar på tråden Oskuld