• Anonym (Mobil)

    Ny mobil!

    Hej!
    Det är dags att byta mobil och jag är nyfiken på vad ni har för någon? Har haft iPhone i många år och är nöjd men tänker att det kanske är dags att testa nån ny.

  • Svar på tråden Ny mobil!
  • Anonym (JA)

    Hade också Iphone i säkert 10 år men nu blev det en Samsung S8. Är jättenöjd ? Tycker man får mer telefon för pengarna och bättre garantier.

  • LFF

    Samsung S8. Har kört Samsung länge nu och gillar dem skarpt. Har iPhone på jobbet. Vet inte riktigt vad det är som gör att jag föredrar android framför iPhone annat än att jag kan ha widgets på de appar jag vill ha lättillgängliga (tex Spotify) och sen ha övriga appar "bakom", sorterade i mappar.

  • Anonym (Mobil)

    Har vart inne på damsingel men varit lite osäker så kul att ni skriver positivt om det.
    Ska kika runt lite när jag åker till Telenor nästa gång.

  • Aniiee

    Jag har en Sony Xperia XZ premium. Fick den av mitt ex.... Superbra telefon, inte varit så nöjd sedan xperiaU. Lite för stor bara, jag har små händer. 


    Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
  • Afterlife

    Jag har också Sony Xperia XZ Premium och är väldigt nöjd.
    Jag har alltid föredragit Sony, tycker att deras gränssnitt är enklare och mer logiskt än andra märken. Men det är ju en smaksak.
    Kolla runt om du har kompisar med Sony eller Samsung och se om du kan få gläppa lite på dem och se vad du tycker.

  • optimist63
    Anonym (Mobil) skrev 2017-11-20 15:54:23 följande:

    Har vart inne på damsingel men varit lite osäker så kul att ni skriver positivt om det.
    Ska kika runt lite när jag åker till Telenor nästa gång.


    damsingel?  Autocorrect?

    Föreslår att du tittar på Samsung! Mycket telefon för pengarna och bärtre i det flesta fall jämfört med IPhone.
Svar på tråden Ny mobil!