• Anonym (Förbannad!)

    McDonalds!!!!

    Det var sista gången någonsin jag besökte McDonalds i Lidköping! Beställde via driven och som vanligt får man inte det man beställer! Innan har det varit fel dricka, fel dipp, chicken Nuggets istället för hot Wings osv..

    Vad är det för jävla idioter som jobbar på McDonalds? Jag anser att de sysslar med bedrägeri! Idag beställde jag hotwings, big Mac och company samt en happy meal med drickan 2 coca-cola och 1 fanta.

    Tror ni man fick med sig skiten man beställt?

    NEJ! De hade glömt hamburgaren i happy mealen och vi fick sprite istället för fanta och big Mac var torr som öken. Vad fan är detta? Skärpning McDonalds!!

    Någon annan som råkat ut för detta elände??

  • Svar på tråden McDonalds!!!!
  • Lena

    Har typ hänt en gång jag har fått fel. Klaga till din lokala restaurang direkt så kan det ju ändra sig

  • Stårschan

    Det har faktiskt inte hänt en enda gång att jag fått fel mat på McDonalds. Jag tycker att personalen där i regel gör ett fantastiskt jobb under stor stress.

  • Anonym (Dubbelkolla)

    Burger King är ännu värre, numera kollar jag allt i påsen innan vi kör iväg, jag vet att det kan vara väldigt stressigt samt att vi är människor som kan göra fel men det borde inte vara så svårt att packa påsen med det som står på lappen.... vi är en familj på 4 så det borde ju gå att klara av. Det kan kännas som en skitgrej och det finns viktigare saker att bry sig om men det är väldigt irriterande och tyvärr så har vi ett väldigt dåligt utbud med snabbmat i Sverige, har jag möjlighet så packar jag matsäck istället. Det är mer regel än undantag att man får fel :(

  • Anonym (Wildrat)

    Det händer att det blir fel. Äter vi på restaurangen så säger vi till på en gång, har vi tagit med så ringer vi och klagar. Sist vi klagade så fick vi en gratis värdemeny som plåster på såren (en kupong hemskickad med posten).

  • Anonym (c)
    Anonym (Förbannad!) skrev 2017-11-20 16:12:46 följande:

    Det var sista gången någonsin jag besökte McDonalds i Lidköping! Beställde via driven och som vanligt får man inte det man beställer! Innan har det varit fel dricka, fel dipp, chicken Nuggets istället för hot Wings osv..

    Vad är det för jävla idioter som jobbar på McDonalds? Jag anser att de sysslar med bedrägeri! Idag beställde jag hotwings, big Mac och company samt en happy meal med drickan 2 coca-cola och 1 fanta.

    Tror ni man fick med sig skiten man beställt?

    NEJ! De hade glömt hamburgaren i happy mealen och vi fick sprite istället för fanta och big Mac var torr som öken. Vad fan är detta? Skärpning McDonalds!!

    Någon annan som råkat ut för detta elände??


    "Vad är det för jävla idioter som jobbar på McDonalds?" - Märks inte det ganska tydligt vad det är för sorts "idioter"?

    Det händer väl titt som tätt att det blir fel, jag minns en gång när jag köpte kaffe i drive in. Det smakade skit, jag var flera mil bort och ringde upp dom och klagade, tror ni dom skickade ersättning till mig? NEJ dom skickar kaffekuponger som man river bort från muggarna för att få en kaffe gratis! Alltså, hahaha. Jag kunde bara garva åt allt. Dessutom skickade dom alltså hem 5-6 st avrivna kaffekuponger från muggarna.
  • Anonym (c)
    Anonym (Dubbelkolla) skrev 2017-11-20 16:36:10 följande:

    Burger King är ännu värre, numera kollar jag allt i påsen innan vi kör iväg, jag vet att det kan vara väldigt stressigt samt att vi är människor som kan göra fel men det borde inte vara så svårt att packa påsen med det som står på lappen.... vi är en familj på 4 så det borde ju gå att klara av. Det kan kännas som en skitgrej och det finns viktigare saker att bry sig om men det är väldigt irriterande och tyvärr så har vi ett väldigt dåligt utbud med snabbmat i Sverige, har jag möjlighet så packar jag matsäck istället. Det är mer regel än undantag att man får fel :(


    Fast det är ingen skitgrej, vi betalar för att vi ska få det vi beställt. Men visst, om dom ger bort maten så skulle jag inte gnälla!
  • Anonym (Dubbelkolla)
    Anonym (c) skrev 2017-11-20 17:52:13 följande:

    Fast det är ingen skitgrej, vi betalar för att vi ska få det vi beställt. Men visst, om dom ger bort maten så skulle jag inte gnälla!


    Det har du helt rätt i, jag håller med till fullo och är den som svär mest :) det jag menade var att i proportion till saker som händer runt omkring så är det en liten grej, men om man alltid ska tänka så kan man ju aldrig få gnälla, och då inte heller kunna bli 100% nöjd :)
  • Anonym (Hmm)

    En kompis till mig fick sperma i sin burgare från mc donald. Jag äter aldrig där mer!

  • Naruto91

    Äter typ aldrig på Mcdonalds längre, sämre skitmat får man leta efter. Och nej, det har faktiskt aldrig hänt att nån har fuckat upp min beställning. Men jag har kanske bara haft tur.

Svar på tråden McDonalds!!!!