• User999

    Har "alla" analsex och BDSM?

    Ibland känns det som "alla" andra har analsex eller BDSM sex.

    Är det så eller känner jag så för jag är uppgiven och nedstämd över min egen sexuella relation?

  • Svar på tråden Har "alla" analsex och BDSM?
  • Anonym (Lottis)

    Verkligen inte! Kommer aldrig att ens prova analsex.

    Att bli bunden kan vara häftigt och jag tycker om att få smisk på bara stjärten men där går gränsen.

  • Anonym (Ellie)

    Tänker aldrig ha analsex. Det räcker med hemorrojderna som samtliga uppkom under min enda graviditet för att omöjligggöra det. Har t.o.m. varit tal om operation två gånger men vem bryr sig om en kvinna som fyllt 40 har ont varje månad liksom?

    Smisk och rep ger sköna kickar och det vill jag gärna ha, jag hade även gärna smiskat en man men min man svänger bara åt ena hållet så det får vara så.

  • Anonym (Adam)

    Va brudar är kåta. Alltså jag fattar inte? Varför är ni så perversa??

  • Anonym (Hmm)

    Pervers - det är ett töjbart begrepp.
    För en del innebär det kanske att ha lampan tänd när det ska "åkas"
    Någon drar gränsen vid en beduingosse, en get och ett salladshuvud ....

  • Anonym (Karl)

    Nej, inget analsex eller BDSM här.
    Analsex skulle jag kunna tänka mig - men inte min partner. Och då blir det förstås inget. Glad Dessutom är jag nog lite tveksam till om det kanske kan ge skador på sikt trots att många påstår motsatsen. (Typ att man blir uttänjd och slapp ringmuskel.)

    BDSM går bort helt för mig, fattar inte grejen med att koppla ihop våld och sex, det känns helt främmande. Där är vi nog helt eniga hemma. Så där har jag ingen anledning att bli avis på nån annan.

    Kan tänka mig att kanske 30% håller på med analsex nån gång ibland - men det är en ren gissning. Garanterat är det mindre än hälften av alla som gör det regelbundet även om fler kanske testat nån gång men inte fortsatt.

  • Tecum

    Nej. Analsex är ointressant och BDSM handlar om maktutövning och förnedring, så får utövarna tjata om hur gulligt och fint det är hur mycket de vill.

  • Anonym (Mannen)

    Nej alla har det inte. Vi har analsex kanske 5 gånger om året. BDSM har vi aldrig.
    Min sambo skulle gärna prova på det men det har stannat där.

  • Anonym (Man)

    Ja, vi har analsex emellanåt. Mest är det nog jag som blir påsatt, jag gillar prostatamassage.

    Bdsm har jag aldrig riktigt förstått mig på, men emellanåt kan det bli en liten klatsch på stjärten....

  • HasseA
    Anonym (Karl) skrev 2017-11-20 17:27:50 följande:

    BDSM går bort helt för mig, fattar inte grejen med att koppla ihop våld och sex, det känns helt främmande. 


    Jag ber om ursäkt Karl, vill inte börja debattera, men jag kan upplysa om att jag och min kvinna - som väl måste hävda att vi håller på med BDSM - kopplar inte heller ihop våld och sex. Våld är otroligt långt från vad vi håller på med, även när jag smiskar min partner (för att HON njuter av det, och inte jag, dessutom).

    /Hasse (på upplysningshumör)
  • Anonym (Hmm)

    Var på en "shop" med min särbo ... hon har tyvärr sedan tidigare problem med våld o tvång. Ville köpa en siliconpiska åt oss och hon trodde jag skulle piska henne  - FEL! 
    Vi köpte den ändå och gissa vem som brukar ta fram den ur "leksakslådan" nu då???
    Inte för piska utan för kittla .... = man ska aldrig ge upp!!

Svar på tråden Har "alla" analsex och BDSM?