• Anonym (Sixten)

    Två helt olika frågor, den ena om bakning och den andra om Adobe Flash

    1. Jag försöker att spela Bingo på svenska spels hemsida och får då upp att jag ska ladda ner Flash från Adobe. Detta hände efter att jag uppdaterat datorn. Jag har laddat ner senaste Flash men problemet kvarstår....

    2. Om du bakar kanelbullar och de verkar fina och färdiga och sedan när de svalnat och du äter en bulle så är de inte färdiga i mitten utan degiga, kan man då fortsätta baka dem en stund tills ugnen eller är det kört? Det är alltså fråga om flera timmar senare så de har kallnat helt.

  • Svar på tråden Två helt olika frågor, den ena om bakning och den andra om Adobe Flash
  • Minimalen
    Anonym (Sixten) skrev 2017-11-20 17:15:06 följande:

    1. Jag försöker att spela Bingo på svenska spels hemsida och får då upp att jag ska ladda ner Flash från Adobe. Detta hände efter att jag uppdaterat datorn. Jag har laddat ner senaste Flash men problemet kvarstår....

    2. Om du bakar kanelbullar och de verkar fina och färdiga och sedan när de svalnat och du äter en bulle så är de inte färdiga i mitten utan degiga, kan man då fortsätta baka dem en stund tills ugnen eller är det kört? Det är alltså fråga om flera timmar senare så de har kallnat helt.


    Nr 2. Testa du det borde kunna gå. Man kan ju köpa så kallat "pre baked" dvs icke färdiggräddat bröd.
  • solskenskaka

    1. Har haft samma problem. Till sist provade jag att först avinstallera Adobe Flash helt, starta om datorn och sedan installera igen. Starta om datorn igen. Funkade för mig.

Svar på tråden Två helt olika frågor, den ena om bakning och den andra om Adobe Flash