• Anonym (flera gånger)

    Familjelivsfråga! Varför får jag en röd notisen i inkorgen trots att det inte finns nytt mail?

    Har mailat Familjeliv men inte fått ärendet löst. Har hänt tidigare att en röd notis varit kvar i flera månader trots att alla brev är lästa. Hur kan jag få bort denna och varför kommer den?

  • Svar på tråden Familjelivsfråga! Varför får jag en röd notisen i inkorgen trots att det inte finns nytt mail?
  • Anonym (Häpp)

    Det beror på att det finns chatmeddelanden från andra medlemmar men ni har inte behörighet att läsa dom. Dvs ni är inte premimum medlemmar och ser inte alla funktioner och forum.

  • Anonym (flera gånger)
    Anonym (Häpp) skrev 2017-11-22 13:44:47 följande:

    Det beror på att det finns chatmeddelanden från andra medlemmar men ni har inte behörighet att läsa dom. Dvs ni är inte premimum medlemmar och ser inte alla funktioner och forum.


    Hur får man bort den så att den indikerar rätt? Är det medlemmar som chattat till mig eller hur menar du?
  • Anonym (Häpp)
    Anonym (flera gånger) skrev 2017-11-22 16:29:00 följande:
    Hur får man bort den så att den indikerar rätt? Är det medlemmar som chattat till mig eller hur menar du?
    Det kan vara medlemmar som skickat meddelande, eller ett meddelande från FL eller att du blivit citerade i en annan tråd som du inte har tillgång till.

    Den går inte att ta bort förrän du kollat på det meddelandet och det kan du inte om du inte är premiummedlem
Svar på tråden Familjelivsfråga! Varför får jag en röd notisen i inkorgen trots att det inte finns nytt mail?