• Falkortheluckdragon

    YEEEESS!!! De fick stanna!!!

    JAAAAA ÄNTLIGEN har regeringen beslutat att stackars ensamkommande barnen ska få stanna!!!!! Fattar inte hur Sverige tänkte som ska vara ett land för allas lika värde när de ville skicka hem dess barn till krig och misär!! Hur kan det finnas folk som vill skicka hem dessa?

    Det blir en röst på Miljöpartiet för mig!! Det var dom enda som stod upp för barnen och hotade med att avgå om de inte fick som de ville! Vilka hjältar!!!!

    Fler som kommer rösta på miljöpartiet efter detta?

  • Svar på tråden YEEEESS!!! De fick stanna!!!
  • Anonym (Absolut inte!)

    Fruktansvärt att de fick igenom det, jag hoppas att Miljöpartiet åker ut ur riksdagen i nästa val! Hoppas att styrande regering inte hinner förstöra ännu mer för Sverige innan det blir regeringsskifte...

  • Falkortheluckdragon
    Anonym (H) skrev 2017-11-27 19:26:10 följande:

    Vilka?


    Afghanska barnen och ungdomarna såklart!! Alla rasister och nazister undanbedes , tack !
  • Anonym (Hoppas)
    Anonym (Absolut inte!) skrev 2017-11-27 19:29:50 följande:

    Fruktansvärt att de fick igenom det, jag hoppas att Miljöpartiet åker ut ur riksdagen i nästa val! Hoppas att styrande regering inte hinner förstöra ännu mer för Sverige innan det blir regeringsskifte...


    Hoppas att de åker ur? Det finns inte en chans att någon vid sina rätta sinnen röstar på dem. Tippar även på en kraftig nedgång för sossarna. De har sålt ut sig totalt.
  • Anonym (:))

    Ja, Sveriges regering verkar tro att det är viktigare att låta afghanska "barn" få stanna i Sverige än att skicka pengarna till Afghanistan, där pengarna och hjälpen verkligen behövs. Där kvinnor, barn blir bortgifta, misshandlade, utsatta för hedersmord. Där otrogna kvinnor hamnar i fängelse eller blir mördade. Där våldtäkt inom äktenskapet inte är straffbart. Där incest, pedofileri och våldtäkter blundas för. Men visst, vi ska satsa miljoner på några afghanska "pojkar".

  • Anonym (:))

    Röstade på mp för djurens och miljöns skull, inte för att en massa afghanska män ska komma hit. Kommer rösta på ett annat parti in ästa val.

  • Anonym (Barn?!)
    Falkortheluckdragon skrev 2017-11-27 19:32:10 följande:

    Afghanska barnen och ungdomarna såklart!! Alla rasister och nazister undanbedes , tack !


    Vilka som har svarat i tråden är rasister/nazister?

    Du svarade aldrig på min fråga ovan!
  • Anonym (Miljön)
    Anonym (:)) skrev 2017-11-27 19:38:02 följande:

    Ja, Sveriges regering verkar tro att det är viktigare att låta afghanska "barn" få stanna i Sverige än att skicka pengarna till Afghanistan, där pengarna och hjälpen verkligen behövs. Där kvinnor, barn blir bortgifta, misshandlade, utsatta för hedersmord. Där otrogna kvinnor hamnar i fängelse eller blir mördade. Där våldtäkt inom äktenskapet inte är straffbart. Där incest, pedofileri och våldtäkter blundas för. Men visst, vi ska satsa miljoner på några afghanska "pojkar".


    Jag håller helt med dig. Röstade på

    Mp för att jag trodde de skulle värna om miljön, se till att gifter i mat och lantbruk minskade osv och inte för att ösa pengar över en klick afganska MÄN. Hade det varit kvinnor och flickor hade jag nog sett det annorlunda
  • Anonym (Man)
    Falkortheluckdragon skrev 2017-11-27 19:21:21 följande:

    JAAAAA ÄNTLIGEN har regeringen beslutat att stackars ensamkommande barnen ska få stanna!!!!! Fattar inte hur Sverige tänkte som ska vara ett land för allas lika värde när de ville skicka hem dess barn till krig och misär!! Hur kan det finnas folk som vill skicka hem dessa?

    Det blir en röst på Miljöpartiet för mig!! Det var dom enda som stod upp för barnen och hotade med att avgå om de inte fick som de ville! Vilka hjältar!!!!

    Fler som kommer rösta på miljöpartiet efter detta?


    Så naivt att man börjar skratta.
Svar på tråden YEEEESS!!! De fick stanna!!!