• Enbarnspappan

    Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?

    Som tråden lyder... Hur skaffar jag en kk utan att uppfattas som en sexgalen manshora?

    Jag är inte ute efter ett förhållande, utan bara ha någon att ha sex med. Men hur förklarar man det utan att tjejen kommer tro :

    1: han ligger bara runt som alla andra killar

    2: han har säkert någon men är otrogen.

    Känns som att man är dömd på förhand.

    På krogen går jag aldrig, och på nätet är man en i mängden om man bara vill ligga.

    Jag ser bra ut, med tanke på utseendet på de jag varit i förhållande med innan, men hur kommer jag till skott när jag endast är ute efter närhet men inget förhållande :(?

    Vill fortfarande att tjejen ska känna sig fin och speciell trots att man bara vill ha sex med henne..

  • Svar på tråden Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?
  • Anonym (knullkompis)

    Tror skillnaden på vad män kallar närhet och kvinnor gör är vitt skilda saker varav en del av problemet. Närhet för de flesta kvinnor innebär tillit, acceptans och att någon anknyter till en känslomässigt. Enbart sex för en kvinna är snarare raka motsatsen till närhet. Enbart sex är att vara fysiskt intim vilket lockar få kvinnor om de kan välja detta istället vanligtvis. Men det finns kvinnor som lämnat förhållanden, som vill ha en paus, experimentera, kanske ha en älskare vid sidan för att partnern inte kan ge dem vad de behöver. Sök bland dem. Min erfarenhet av kvinnor är att de flesta blir förolämpade om män bara vill ha sex med dem, för de har behov av att känna sig utvalda och älskade för mer än sin kropp.

  • Anonym (Fuckzoned)

    Jag undrar samma sak, fast tvärtom.

    Hur lyckas man hitta en kvinna som vill MER än bara ligga? Jag hamnar i någon slags kk-zon varenda gång där allt jag tycks duga till är att träffa några timmar varannan vecka för att ligga med.

    Jag är sjukt trött på det!

    Skrikandes

  • Anonym (Fd älskarinna)

    Skaffa dej en älskarinna då. Gör upp vad som gäller innan ni inleder något OCH om något av era regler ändras under tiden måste ni ta det direkt-reda ut och ta beslut om ok att fortsätta eller inte!

    Funkade för mej...tills mannen fick känslor för mej. Jag valde då att sluta träffa honom.

  • Farfallos

    Jag tror att det är problematiskt att etikettera din önskan som kk. För vad utgör den faktiska skillnaden mellan kk och ett riktigt "förhållande"? Om man tänker efter så handlar det främst bara om hur man väljer att benämna det. Det finns ju folk som anser att de har ett förhållande, men träffas bara en eller ett par gånger i månaden och är öppna med att de har sex med andra emellanåt. Sedan finns det andra som ses flera gånger i veckan, är exklusiva med varandra men kallar ändå förhållandet för kk.

    Vad väger du själv in i begreppet kk? Önskar du ha flera på samma gång? Vill du absolut inte fira Jul med din kk, men kanske åka på semester tillsammans? Får hon ha en tandborste hos dig?

    ...och vad tror du att en tänkt kk svarar på samma (och tusen andra) frågor?

    Så skit i att tänka kk, utan förklara vad du vill och inte vill ha tillsammans med människan - Barn, gemensamt boende och ytterligare partners? Hör gör ni på midsommar? Ska ni träffa varandras föräldrar, syskon och vänner? Parmiddagar? 

  • Anonym (Ros)

    Det finns vi tjejer som också bara vill ha kk. Mina har varit sådana som ingen annan känner till. Att vi fått smyga med det. Det är min kick på det hela :)

    Snabbast här och där, blickar när ingen ser och till slut utvecklar man utan att tänka på det hemliga signaler som ingen annan förstår...

    Jag har hittat mina först i skolan. Innom vänskapskretsen och sedan på jobbet.

    Och några på nätet...

    Bara du är ärlig och ger tjejen chansen att välja att bara bli kk så att hon redan från början vet att det inte blir mer så är det en jätteskoj lek.

    Och vem vet... känslor kanske uppstår om ett år eller två och då få ni ta den diskussionen då.

    Så hur ska du stå ut från mängden, för din önskan är allt från utstående... Alla killar är kåta som djur och vill ha sex idag...

    Jag vet inte, skulle vilja skriva att personkemin måste stämma, men jag har upptäckt att det inte alls är ett kriterier, kan ha haft skitskoj i "sängen" med vissa killar men vi skulle aldrig kunba umgås som vänner.

  • Anonym (Enbarnsmamman)

    Jag tycker du låter som en perfekt kk. Tror ändå det är ganska vanligt bland både kvinnor och män att i perioder av livet endast ha detta behovet. Det viktigaste är att vara tydlig med vad som gäller.

    Jag är en tjej som söker samma. Vill ha närhet och sex just nu. Vissa kanske tycker man är "dålig" som bara vill ha sex men jag tycke inte alls det är fel om man känner så. Jag är diskret med detta utåt men tex på ett sånt här forum är det inte svårt att hitta någon som har samma önskemål...

    Hur gammal är du förresten TS?

  • Anonym (Enbarnsmamman)

    Låter intressant :) Iaf om vi skulle råka bo hyfsat nära... :)

  • Anonym (Hatar spelet)

    Ja gud, så svårt... matcha på tinder är lätt, men fast jag inte vill ha ett förhållande förväntar jag mig stil och finess när vi börjar chatta. Skulle aldrig träffa någon som ställer frågor om analsex i tredje meddelandet eller tjatar om vilka trosor jag har på mig. Blir det väl dejt så blir det oftast sex, men sen blir det genast knepigt. Hur ofta ska man höra av sig, hur angelägen ska man vara, vem ska ta initiativ till nästa träff?

    Jag har en 15 år yngre kk men det är allt annat än okomplicerat. Han svarar på sms först när jag är beredd att räkna bort honom. Han är svävande när vi ska bestämma tid och det blir alltid klart i sista minuten. Men när vi ses ser vi på film och myser och smeker på varandra under filten, sen blir det sex, oftast ett par omgångar och sist ligger vi kvar och pratar nån timme innan han går. Precis så vill jag ha det och därför byter jag inte ut honom riktigt än. Men jag söker nya att komplettera med under tiden.

    Men tips då: stil och finess, lagom flirtig, inte för uttalat vad du söker - jag kan backa om killen för snabbt uttalar att det bara är sex han söker. Jag vill fortfarande vara intressant som person och jag vill ha komplimanger. Lägg fram det snyggt när ni träffas. Säg att du inte är redo för något seriöst just nu, men att du vill ses regelbundet och utan att det blir för känslokallt eller ytligt. Om du dessutom väljer någon som är helt osannolik som partner, tex pga åldersskillnad, bakgrund, stil eller annat, så känns det förhoppningsvis självklart för båda att inte ta det längre.

    Så spela spelet är ett måste, även om det känns så jobbigt ibland! Det skulle ju kunna vara så enkelt.

    Lycka till ;)

  • Kirenaj68
    Enbarnspappan skrev 2017-11-28 01:17:04 följande:

    Som tråden lyder... Hur skaffar jag en kk utan att uppfattas som en sexgalen manshora?

    Jag är inte ute efter ett förhållande, utan bara ha någon att ha sex med. Men hur förklarar man det utan att tjejen kommer tro :

    1: han ligger bara runt som alla andra killar

    2: han har säkert någon men är otrogen.

    Känns som att man är dömd på förhand.

    På krogen går jag aldrig, och på nätet är man en i mängden om man bara vill ligga.

    Jag ser bra ut, med tanke på utseendet på de jag varit i förhållande med innan, men hur kommer jag till skott när jag endast är ute efter närhet men inget förhållande :(?

    Vill fortfarande att tjejen ska känna sig fin och speciell trots att man bara vill ha sex med henne..


    Om du är rädd för vad andra ska tycka är det väl bara att hålla tyst om det. Jag gissar att på Victoria Milan finns tjejer som vill ha kk:n. Kräv diskretion.
Svar på tråden Hur skaffar man som kille en kk utan att ses som ett svin?