• Anonym (Försiktig fru)

    Julklapp till mannen

    Jag funderar på att köpa en julklapp till min man, kanske ett spel eller någon liten leksak att använda tillsammans men jag vet helt ärligt inte i vilken ände jag ska börja då vi inte har mycket leksaker i sängkammaren, bara en We vibe som används ibland, men jag stör mig på ljudet utav den. Men jag tror inte någon utav oss har något emot leksaker, jag tycker bara det känns lite läskigt och främmande.

    Men någon här som har ett spel eller liknande att rekommendera? ett sånt kan nog även vara bra för mig för så tvingas jag släppa lite på mitt kontrollbehov...

  • Svar på tråden Julklapp till mannen
  • BossHoss
    Anonym (Försiktig fru) skrev 2017-11-29 13:48:50 följande:

     kan nog även vara bra för mig för så tvingas jag släppa lite på mitt kontrollbehov...


    Köpp ett vibrator ägg som du har i vid olika tilfällen. Tex ute på stan mm som han har en trådlös fjärrkontroll till
  • Anonym (Försiktig fru)
    BossHoss skrev 2017-11-29 13:53:06 följande:

    Köpp ett vibrator ägg som du har i vid olika tilfällen. Tex ute på stan mm som han har en trådlös fjärrkontroll till


    ????
  • Anonym (Försiktig fru)

    Hm smileyn fungerade visst inte. Men herregud det tror jag inte jag vågar

  • Hakushu
    Anonym (Försiktig fru) skrev 2017-11-29 13:48:50 följande:

    Jag funderar på att köpa en julklapp till min man, kanske ett spel eller någon liten leksak att använda tillsammans men jag vet helt ärligt inte i vilken ände jag ska börja då vi inte har mycket leksaker i sängkammaren, bara en We vibe som används ibland, men jag stör mig på ljudet utav den. Men jag tror inte någon utav oss har något emot leksaker, jag tycker bara det känns lite läskigt och främmande.

    Men någon här som har ett spel eller liknande att rekommendera? ett sånt kan nog även vara bra för mig för så tvingas jag släppa lite på mitt kontrollbehov...


    Länkar till diverse spel.

    Finns många andra som säljer också.

    www.sinful.se/par/spel-och-bocker/spel&order=views&gclid=Cj0KCQiA0vnQBRDmARIsAEL0M1mLbBnUHs7Ze9z8DwfW2trdISc09ZoVcSgEaHjKgewiqbqj3WrHMkEaAj11EALw_wcB
  • Gnuggarn

    Köp en buttplugg i metal! Glidmedel behöver du oxså.
    Sedan en normal stor dildo. Jag lovar dig att ni får den bästa Jul ever.

  • Anonym (H)

    Roligt intiativ!

    Min sambo och jag hade skojat en massa om buttplugs och vibratorer och när jag fyllde så låg det en vibrator och en liten buttplug i ett av paketen - först var det mest en rolig grej, men i efterhand kan jag säga att det är två mycket uppskattade leksaker! Mitt tips är att du köper något som du själv tycker känns upphetsande så att det faktiskt kommer till användning.

    (PS Jag fick även en utlandsresa så det var inte bara vuxenleksaker)

  • Anonym (Försiktig fru)
    Anonym (H) skrev 2017-11-29 15:49:38 följande:

    Roligt intiativ!

    Min sambo och jag hade skojat en massa om buttplugs och vibratorer och när jag fyllde så låg det en vibrator och en liten buttplug i ett av paketen - först var det mest en rolig grej, men i efterhand kan jag säga att det är två mycket uppskattade leksaker! Mitt tips är att du köper något som du själv tycker känns upphetsande så att det faktiskt kommer till användning.

    (PS Jag fick även en utlandsresa så det var inte bara vuxenleksaker)


    Som riktig novis på området känns det mesta intressant, nyfiket och upphetsande. Men vissa grejer, typ butplug har jag svårt att förstå men det är säkert bra det med. Men jag tror inte jag kan köpa en av allt utan att skrämma mannen :D
  • Anonym (May Brown)

    Penisförlängare. Kanske inte bästa julklappen, men det är ju tanken som räknas...

  • Anonym (H)
    Anonym (Försiktig fru) skrev 2017-11-29 16:26:11 följande:

    Som riktig novis på området känns det mesta intressant, nyfiket och upphetsande. Men vissa grejer, typ butplug har jag svårt att förstå men det är säkert bra det med. Men jag tror inte jag kan köpa en av allt utan att skrämma mannen :D


    Hehe, jag tror att det är bra att börja lite försiktigt. Vi har bara ovan nämnda leksaker, men är lite sugen på något nytt. Den där julkalendern såg himla spännande ut och hade ju fina recensioner - den hade jag nog kanske satsat på om jag var du (lite sugen på att själv köpa den blev jag allt).
Svar på tråden Julklapp till mannen