• Anonym (Puma)

    Hur hitta en tjej att ha sex med??

    Hur hittar man som sagt en tjej att testa att ha sex med? Är själv en 36 årig tjej som är i ett förhållande med en man. Verkar svårt på sk knullsidor. Dåligt med tjejer och så kostar det pengar.

    Har ingen erfarenhet av sex med en annan tjej och vet ju ärligt inte hur det skulle kännas så kan ju inte utge mig för att vara lesbisk/bi, vill dock gärna testa :) Några förslag på hur jag ska gå tillväga?

  • Svar på tråden Hur hitta en tjej att ha sex med??
  • Anonym (Tjej)

    Ser du bra ut så pröva tinder. Säg inte att du har en man, utan säg att du är i ett öppet förhållande.

    Så mycket män och tjejer som letar tjejer till trekant. Riktigt jobbigt.

  • Anonym (BC)

    Bodycontact kan nog fungera bra tror jag finns många tjejer som söker tjejsex där, dessutom får man ju all funktionalitet man behöver gratis och vill man betala så är det inte speciellt dyrt heller. Tror det billigaste alternativet är tio dagar för tio kronor.
    Dessutom kan man ju ställa in vilka som får skicka brev till en så du slipper bli spammad av killar om du inte vill. Kan dock vara så att det bara går att göra om är betalande medlem, kommer inte ihåg hur det är.

  • Anonym (Puma)

    Tack för svaren! Ska testa dem :)

  • Anonym (CB)

    De behöver inte kosta pengar. Testa bodycontact.com? Där finns det några guldkorn!

    Jag har hittat tre kk där vid tre olika perioder i mitt liv då jag var singel och hade för mycket på jobbet för att orka med dejtingappar och ragga på krogen. Funkade toppen!

  • Anonym (Nyfiken)

    Lyckades du hitta nån bra sida? Är i samma situation ????

  • Underbaraälskade

    Du behöver ju inte välja "knullkontakt" och den typ av siter då det finns mer o-fixerade dating siter där man kan som kvinna söka kvinna!
    Även om bodycontakt inbringar ett och annat "guldkorn"

Svar på tråden Hur hitta en tjej att ha sex med??