• Liwslust

    Vet din partner om dina onanivanor?

    Är ni öppna inför er partner med hur mycket ni onanerar?


    Jag har en väninna som menar att hennes man aldrig onanerar. Kan tilläggas att de har sex typ en gång i veckan. Jag har sagt att det tror jag visst att han gör ibland, men att han håller det hemligt.


    Vet ni om er partner onanerar och i så fall hur ofta han/hon gör det?


     


    Läs min blogg "Liws lust - En vanlig mammas heta baksida" - www.liwslust.se
  • Svar på tråden Vet din partner om dina onanivanor?
  • Anonym (Man)

    Nej min fru vet inget om hur ofta jag runkar. Hon frågar inte och jag pratar inte om det.

  • Anonym (Öh)
    Liwslust skrev 2017-12-09 14:54:54 följande:

    Är ni öppna inför er partner med hur mycket ni onanerar?

    Jag har en väninna som menar att hennes man aldrig onanerar. Kan tilläggas att de har sex typ en gång i veckan. Jag har sagt att det tror jag visst att han gör ibland, men att han håller det hemligt.

    Vet ni om er partner onanerar och i så fall hur ofta han/hon gör det?

     


    Öh, varför vore det så otroligt att inte ligga med sig själv? Personligen onanerar jag inte och är extremt tröttsamt när folk tror man ljuger när de får reda på det. Wtf.
  • Anonym (Yes)

    Tja, min partner anar nog det. Själv vet jag om hennes även om det inte sker så ofta.

  • Anonym (Ointressant)

    Haha...öppen med? Låter roligt :) "hej älskling! Hur har din dag varit?" "Jo tack, lite stressigt på jobb. Pillade lite på mig själv när jag kom hem". Eller menar du hurvida man är ärlig om partnern undrar? Jag har ingen aning om min man onanerar. Säkert, men bryr mig inte heller. Tror han känner som jag. Samtalet har liksom aldrigt ägt rum. Skulle det mot förmodan komma upp så skulle jag vara ärlig.

  • Liwslust
    Anonym (Ointressant) skrev 2017-12-11 12:04:00 följande:

    Haha...öppen med? Låter roligt :) "hej älskling! Hur har din dag varit?" "Jo tack, lite stressigt på jobb. Pillade lite på mig själv när jag kom hem". Eller menar du hurvida man är ärlig om partnern undrar? Jag har ingen aning om min man onanerar. Säkert, men bryr mig inte heller. Tror han känner som jag. Samtalet har liksom aldrigt ägt rum. Skulle det mot förmodan komma upp så skulle jag vara ärlig.


    Hihi...jo det kanske låter lite roligt. Men faktiskt inte så långt från verkligheten hemma hos oss. Jag och min man tycker det är upphetsande att veta att den andra tar på sig själv och vad man fantiserat om. Så ja det kommer på tal då och då som ett eggande ämne.

    Men alla fungerar ju olika och jag var mest nyfiken hur andra tänker.
    Uppenbarligen skiljer det sig från par till par då min väninna verkar tycka det är känsligt om hennes man onanerar och det är absolut inget de talar om. Kan tilläggas att hon är lite svartsjuk av sig vilket antagligen påverkar...Och vissa andra är väl mer neutralt inställda till ämnet som ni då kanske.
    Läs min blogg "Liws lust - En vanlig mammas heta baksida" - www.liwslust.se
  • Anonym (Lasse)

    Min fru vet att om inte hon tvättar och masserar min kuk i duschen så gör jag det själv. Fast jag väntar oftast tills hon vill göra det, för hon gör det så grymt mycket skönare:) och det vet hon om, så det är hon som bestämmer????

  • Anonym (Sexgalen)

    Vi är väldigt öppna om det och blir upphetsade av att få veta när den sndra har onsnerat

    Kan även skriva ett sms om att ?nu ska jag göra det skönt för mig?

  • Anonym (Frasse)

    Vi är öppna med det, men inte hur ofta vi gör det. På semestrarna med barnen så kan det bli så där med sexet, då peppar jag henne att onanera när hon blir sugen. 

  • Anonym (Ointressant)
    Liwslust skrev 2017-12-11 21:20:57 följande:

    Hihi...jo det kanske låter lite roligt. Men faktiskt inte så långt från verkligheten hemma hos oss. Jag och min man tycker det är upphetsande att veta att den andra tar på sig själv och vad man fantiserat om. Så ja det kommer på tal då och då som ett eggande ämne.

    Men alla fungerar ju olika och jag var mest nyfiken hur andra tänker.

    Uppenbarligen skiljer det sig från par till par då min väninna verkar tycka det är känsligt om hennes man onanerar och det är absolut inget de talar om. Kan tilläggas att hon är lite svartsjuk av sig vilket antagligen påverkar...Och vissa andra är väl mer neutralt inställda till ämnet som ni då kanske.


    Verkar som när jag läser här att vi är dom ovanliga som inte pratar om det :) Men det finns nog två stora grupper. De som är som du och din partner som blir upphetsade och sen som din väninna som är svartsjuka och inte vill att det ska förekomma sex i någon form utom tillsammans. Hon kanske är rädd för vad hans fantasier är när han onanerar eller att han gud förbjude skulle se på porr.
  • Anonym (Öppna!)

    Min flickvän är alltid hemma före mig. Vet dessutom att jag blir vrålkåt när hon säger till innan hon ska onanera. Händer ibland att man får en Snap när det sker.
    Kan tro att jag är hård när man kommer hem!

    Förra veckan hände detta.
    Min flickvän skulle åka och handla.
    Så slog det mig,  Kanske ska ta och runka.  Skickade en bild till henne vad jag sysslade med. Det uppskattades kan jag säga Flört

  • Anonym (Sexgalen)
    Anonym (Öppna!) skrev 2017-12-12 12:03:13 följande:

    Min flickvän är alltid hemma före mig. Vet dessutom att jag blir vrålkåt när hon säger till innan hon ska onanera. Händer ibland att man får en Snap när det sker.

    Kan tro att jag är hård när man kommer hem!

    Förra veckan hände detta.

    Min flickvän skulle åka och handla.

    Så slog det mig,  Kanske ska ta och runka.  Skickade en bild till henne vad jag sysslade med. Det uppskattades kan jag säga 


    Ja visst är det grymt upphetsande!!!! Love it! :D
  • Liwslust
    Anonym (Ointressant) skrev 2017-12-12 11:46:55 följande:
    Verkar som när jag läser här att vi är dom ovanliga som inte pratar om det :) Men det finns nog två stora grupper. De som är som du och din partner som blir upphetsade och sen som din väninna som är svartsjuka och inte vill att det ska förekomma sex i någon form utom tillsammans. Hon kanske är rädd för vad hans fantasier är när han onanerar eller att han gud förbjude skulle se på porr.
    Jag tror alla 3 varianter är vanliga, er också ;) 
    Ja det här med porr är ju såklart lika tabu om inte värre för kategorin med svartsjuka. Man ser olika på saker det är helt klart. För mig är porr en positiv krydda :)
    Läs min blogg "Liws lust - En vanlig mammas heta baksida" - www.liwslust.se
Svar på tråden Vet din partner om dina onanivanor?