• Jasper Haq

    Fråga åt tjejer

    Vad du skulle säga om en kille random kom och började snacka med dig och till slut begärde ditt facebook/telefon.

    Är det okej?

  • Svar på tråden Fråga åt tjejer
  • Anonym (Gilette)

    Eh ja, det är väl så man gör?

    Om man träffas på tex krogen och snackar med nån okänd man klickar med ser jag inget fel i att fråga om vidare kontakt.

  • Scoops
    Jasper Haq skrev 2017-12-09 16:00:58 följande:

    Vad du skulle säga om en kille random kom och började snacka med dig och till slut begärde ditt facebook/telefon.

    Är det okej?


    Det beror på hur han frågar. Ber han vänligt eller kräver han det så gör det stor skillnad.
  • Anonym (...)
    Anonym (hejdååkhem) skrev 2017-12-09 16:05:35 följande:

    Mohamed här i Sverige ber vi snällt vi begär inte ,i ditt hemland ses kvinnor som ägodelar här har dom lika mycket rättigheter som män,hemflytt kanske vore nåt för dig?


    Du är en idiot , vad fann har rättigheterna att göra med hans fråga? Han skrev ingeting om rättigheter och det är ingenting som är emot kvinnornas rättigheter...

    Lär dig att läsa !:)
  • Pumakvinna

    Vore riktigt trevlig förutsatt att det klickat och funnits kemi. Utan attraktion vore det bara obekvämt och avtändande.

  • Carambolan

    För mig är det helt okej så länge han är lyhörd och slutar prata med mig om jag säger att jag inte är intresserad av att prata. Och det är inte en fråga om "Muhammed", det händer mig med helsvenska killar/gubbar också. Förra helgen en snubbe som bestämt ville sätta sig vid mitt bord och snacka när jag väntade på familjens hämtmat, trots att jag satt och läste tidning, och som trugade om att jag borde stanna och bli bjuden på öl innan jag går, och trots mitt nej tack följde efter mig till dörren och bad om mitt nummer. Snubbar som inte kan ta ett nej finns överallt.

  • Jasper Haq
    Carambolan skrev 2017-12-09 17:32:03 följande:

    För mig är det helt okej så länge han är lyhörd och slutar prata med mig om jag säger att jag inte är intresserad av att prata. Och det är inte en fråga om "Muhammed", det händer mig med helsvenska killar/gubbar också. Förra helgen en snubbe som bestämt ville sätta sig vid mitt bord och snacka när jag väntade på familjens hämtmat, trots att jag satt och läste tidning, och som trugade om att jag borde stanna och bli bjuden på öl innan jag går, och trots mitt nej tack följde efter mig till dörren och bad om mitt nummer. Snubbar som inte kan ta ett nej finns överallt.


    Hur gammal är du?
  • Carambolan
    Jasper Haq skrev 2017-12-09 17:54:48 följande:

    Hur gammal är du?


    34.
  • Anonym (schmettering)

    Att begära någons nummer (som du skrev i ts) har en ganska aggressiv klang för mig.. men det fanns kemi och intresse och han frågade på ett trevligt sätt så skulle jag nog inte se något större problem med det

  • Anonym (Varför)

    Varför har du ställt frågan i kategorin "sex efter förlossning"???!

  • Anonym (Jag)

    Begära något från mig det kan du glömma

    Om jag gillar det du presenterar kommer jag vilja ha ditt nummer om du frågar efter mitt.

  • Anonym (Därför)
    Anonym (Varför) skrev 2017-12-09 21:47:38 följande:

    Varför har du ställt frågan i kategorin "sex efter förlossning"???!


    För att han precis har förlöst
  • Anonym (Varför)
    Anonym (Därför) skrev 2017-12-09 22:03:20 följande:

    För att han precis har förlöst


    Hahahahaha!! :P
Svar på tråden Fråga åt tjejer