• Anngun

    Hur vanligt är det att ha sex efter 65 år?

    Hej
    blir ni kåta efter 65 år. Själv blir jag riktigt kåt ibland och det kan hålla i sig. Hur vanligt är detta?

  • Svar på tråden Hur vanligt är det att ha sex efter 65 år?
  • anonym putte

    Måste fråga inte är det väl så att sexlivet och lusten tar slut efter 65 själv känner jag stor sexlust. Hur är det hos kvinnor i den åldern har dom mindre sexlust än männen.

    Orolig för framtiden

  • Anngun

    hej. Det har troligen blivit något fel med min ålder är 67. Känns som livet skulle ta slut om sexlusten försvinner.

  • Anonym (anton)

    Jag har haft några stycken i den åldern ( även 70+ ), och det har inte varit nåt fel på lusten där nej. Nån har varit rätt så sköna. 
             När man som jag är 20-25 år yngre, blir dom ofta som vax i mina armar. Dom uppvisar en gränslös njutning när dom får känna en yngre viril kropp mot sig. Många skulde man tro inte alls är så gamla.  En 65-årig är inte så "gammal" som en 65-årig var för 20 år sän.

  • Panduro
    Anonym (anton) skrev 2017-12-10 14:03:54 följande:

    Jag har haft några stycken i den åldern ( även 70+ ), och det har inte varit nåt fel på lusten där nej. Nån har varit rätt så sköna. 

             När man som jag är 20-25 år yngre, blir dom ofta som vax i mina armar. Dom uppvisar en gränslös njutning när dom får känna en yngre viril kropp mot sig. Många skulde man tro inte alls är så gamla.  En 65-årig är inte så "gammal" som en 65-årig var för 20 år sän.


    Yngre viril? Allting är ju relativt ;) Nä förlåt. Men du har nog helt rätt i att dagens 65-åringar inte är så gamla. Och det är ju bra :)
  • Anngun

    Hej
    Det är ju skönt att dagens 65 åringar kan få lov att känna sig kåta och ha ett bra sexliv. Däremot tror jag att männen tappar lusten vid den åldern och då blir de ju gamla och tråkiga.
    Vad finns att göra åt detta stora problem. Livet är inte slut vid 65 årsåldern
     

  • Anonym (misterbell)
    Anngun skrev 2017-12-11 20:44:29 följande:

    Hej
    Det är ju skönt att dagens 65 åringar kan få lov att känna sig kåta och ha ett bra sexliv. Däremot tror jag att männen tappar lusten vid den åldern och då blir de ju gamla och tråkiga.
    Vad finns att göra åt detta stora problem. Livet är inte slut vid 65 årsåldern
     


    Just precis så är det !   Och det banar vägen för oss yngre "kåtbockar" som älskar äldre kvinnor.  Jag ser redan fram emot nästa resa till Gran Canari  {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Noname00
    Panduro skrev 2017-12-10 14:35:17 följande:
    Yngre viril? Allting är ju relativt ;) Nä förlåt. Men du har nog helt rätt i att dagens 65-åringar inte är så gamla. Och det är ju bra :)
    Hur har du träffar kvinnorna som är 65+ krogen, sexsidor?
  • Anonym (misterbell)
    Noname00 skrev 2017-12-11 22:08:05 följande:
    Hur har du träffar kvinnorna som är 65+ krogen, sexsidor?
    Inte mig du citerar, men svarar för mig.  Krogen, (ofta kvarterskrogar), puben, mogendans, kryssnig m.m.  Så ota som möjligt reser jag til södern, der är det massor av platser der dom vistas.båda svenska och norska.  Amadores, Lanzarote, Maspalomas t.ex.  Dansställen med svenstopp/Country där det finns billig alkohol är "bankers".
           Dog några få stycken har jag träffat på mötplatsen.se . Men jag föredrar IRL.     
Svar på tråden Hur vanligt är det att ha sex efter 65 år?