• Anonym (Undrande man)

    25 år utan oralsex

    Min fru har gett 1/2-hjärtat oralsex 5-10 ggr på 25 år och tycker mest det kittlas när jag försöker ge henne. Nu var det säkert 10 år sedan senast. Jag har försökt reda ut vad problemet är och hon säger sig ha svårt att ha något i munnen, och tycker jag är för stor...(kollade med måttband och verkar inte galet stor; 16,5 runt och 19-20 lång, mycket noga med hygien). Medveten om att FL kanske inte är rätt forum att ställa frågan på men kanske någon (kvinna) kan förklara?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-12-11 18:09
    Lite överdrivet beskrivet faktiskt. Men principiellt så tycker jag mig se en norm där "alla" kvinnor ger oralsex (inte alls samma åt andra hållet). Det talas om avsugning och blowjob, filmer, serier, böcker, trådar på FL, det sugs och sväljs. Till slut undrar man ju varför det i te händer en själv;)

  • Svar på tråden 25 år utan oralsex
  • Anonym (Tjej)

    Det enda jag kan säga är att kommer den för långt in då drar kräksreflexen igång- men då behöver man ju bara inte så gå långt. Sen jag få ont i käken typ så som man får när man blåser ballonger haha, men det är bara om man hållt på länge.

  • Anonym (P)

    Behövs väl ingen kvinna att förklara lyssna på det hon säger, hon gillar inte att ha saker i munnen, alltså trivs hon inte att du stoppar in snoppen där.

    Det du sett på internet att kvinnor gillar att göra är betalda skådespelare och är ingen illustration av vad det kvinnliga könet tycker om att göra.

  • Anonym (2a:an)
    Anonym (Undrande man) skrev 2017-12-09 21:31:16 följande:

    Min fru har gett 1/2-hjärtat oralsex 5-10 ggr på 25 år och tycker mest det kittlas när jag försöker ge henne. Nu var det säkert 10 år sedan senast. Jag har försökt reda ut vad problemet är och hon säger sig ha svårt att ha något i munnen, och tycker jag är för stor...(kollade med måttband och verkar inte galet stor; 16,5 runt och 19-20 lång, mycket noga med hygien). Medveten om att FL kanske inte är rätt forum att ställa frågan på men kanske någon (kvinna) kan förklara?


    tar hon den i tvåa:an åtminstone?
  • DeathByPickles

    Förklara vadå? Gillar man inte att suga kuk så gillar man inte att suga kuk. Lev med det liksom. Hon har ju sagt som det är.  


     


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (olika)

    Det låter tråkigt att ha så olika preferenser när det gäller sex. Det är ändå en viktig del av förhållandet. Själv tycker jag att oralsex är otroligt viktigt, älskar att ge och få. Om hon inte gillar det så är det väl inte mycket du kan göra egentligen.. är hon mycket pryd eller? 
    Sen måste jag nog säga att du är ganska stor... För mig hade det bara gjort upplevelsen ännu bättre ;) Men om man inte gillar det så är det kanske en nackdel. 

  • Anonym (olika)
    Anonym (P) skrev 2017-12-09 21:50:45 följande:

    Behövs väl ingen kvinna att förklara lyssna på det hon säger, hon gillar inte att ha saker i munnen, alltså trivs hon inte att du stoppar in snoppen där.

    Det du sett på internet att kvinnor gillar att göra är betalda skådespelare och är ingen illustration av vad det kvinnliga könet tycker om att göra.


    Hur menar du? Tror du på riktigt att kvinnor inte gillar det egentligen?? Alla är väl olika... 
  • Anonym (P)
    Anonym (olika) skrev 2017-12-09 22:00:40 följande:

    Det låter tråkigt att ha så olika preferenser när det gäller sex. Det är ändå en viktig del av förhållandet. Själv tycker jag att oralsex är otroligt viktigt, älskar att ge och få. Om hon inte gillar det så är det väl inte mycket du kan göra egentligen.. är hon mycket pryd eller? 

    Sen måste jag nog säga att du är ganska stor... För mig hade det bara gjort upplevelsen ännu bättre ;) Men om man inte gillar det så är det kanske en nackdel. 


    Beror också på om han är försiktig och låter hon suga som hon vill och kanske inte så djupt eller om han bara trycker in hela kuken i halsen på henne därav: "den är för stor, gillar inte att ha den i munnen"
  • Anonym (tröskel)

    Jag var tveksam i början både till att suga av min sambo och att låta honom slicka mig, men sen testade vi ett par gånger och det kändes bra, så nu sker det allt som oftast. Kan tänka mig att det är så för många, att man behöver komma över nåt slags tröskel, så att säga. Men eftersom ni varit gifta i 25 år och hon verkar måttligt intresserad, så känns det inte som att hon kommer komma över tröskeln, så det är bara att acceptera att hon inte vill helt enkelt. Sen får du själv avgöra om oralsex är så pass viktigt att du inte klarar dig utan det, och bestämma vad du vill göra åt saken.

  • Anonym (P)
    Anonym (olika) skrev 2017-12-09 22:02:53 följande:

    Hur menar du? Tror du på riktigt att kvinnor inte gillar det egentligen?? Alla är väl olika... 


    Jag menade att sex har ingen fakta, du måste lyssna på vad din partner tycker om och inte, finns ingen fakta att "alla män gillar" eller "alla kvinnor tycker om att"

    Var min poäng.
  • Anonym (Gosh!)
    Anonym (P) skrev 2017-12-09 22:08:06 följande:
    Jag menade att sex har ingen fakta, du måste lyssna på vad din partner tycker om och inte, finns ingen fakta att "alla män gillar" eller "alla kvinnor tycker om att"

    Var min poäng.
    Skulle aldrig stått ut utan oralsex och inte kunnat tänka mig ha ett förhållande med någon som inte gillade utföra det eller få. Har svårt att förstå hur du kunnat uthärda så länge. Du har verkligen gått miste om något storslaget:) Gör det gladeligen på mina män och njuter extremt av det. Även att få men att ge ger mig mer. Tycker din fru är en egoist och att ni ska ta er ett allvarligt snack om det och komma till någon kompromiss eller så skaffa en älskarinna om hon inte kan förstå din förlust. Att ha ett förhållande är att ge och ta sexuellt. Självklart ska man inte göra något man finner obehagligt men jag kan inte förstå att man inte ens vill försöka ge den man älskar vad den njuter av...
Svar på tråden 25 år utan oralsex