• Anonym (Nytändning)

    Deepthroat eller vanlig avsugning

    Jag har nyligen börjat utforska ämnet sex (bättre sent än aldrig)

    Nåt jag hittat som tänder mig enormt är just deepthroat. Älskar att suga kuk men just det är ännu mer upphetsande.

    Min fråga är hur känns det för er killar jämfört med vanlig avsugning?

    Gillar ni när man varierar?

    Hur vill ni att tjejen gör, sköter det själv, håller ni hennes huvud? Särskild ställning?

    Berätta allt! Jag övar ännu för att kunna hantera kräkreflexerna men det går lättare och lättare och min sambo klagar inte. Jag vet vad han tycker men vill höra fler åsikter om känslan.

    En till fundering, gillar ni killar att få avsugning så där spontant/oväntat?

  • Svar på tråden Deepthroat eller vanlig avsugning
  • Beetle

    Det är underbart med deepthroat...ibland alldeles för skönt ju :P  men inte alla klarar av det... bra att du tränar. Oftast vill tjejer själv styra..det är helt ok .. men jäkligt sexigt att göra det hårdare... tycker iaf jag

  • Anonym (Bildskön)

    Bra intresse, älskar tjejer som älskar kukar! Lyckan för mig är när min kvinna ägnar kuken full uppmärksamhet! Optimalt är nog att hon sitter på knä, gärna i kjol, snygg blus och pumps, välmanikerade naglar i rött och bara går loss! Hennes vackra händer, tunga och läppar, hon spelar "instrumentet" själv tills det rycker och skakar i staken och hennes triumferande blick kan beskåda hur den sprutar kaskader av het sperma medan hon mjölkar den girigt tills den slaknat.

  • Anonym (Nytändning)

    Jag har inte gillat att suga innan jag träffade min nya sambo. Med honom älskar jag det, att se och höra hur han njuter!

    Blicken och att jag verkligen gillar det är det som är viktigast antar jag av era svar. Tillsammans med stimuleringen?

    Var vill ni spruta? I munnen eller någon annanstans så ni ser hur ni pumpar ut satsen?

  • Beetle
    Anonym (Nytändning) skrev 2017-12-11 23:48:53 följande:

    Jag har inte gillat att suga innan jag träffade min nya sambo. Med honom älskar jag det, att se och höra hur han njuter!

    Blicken och att jag verkligen gillar det är det som är viktigast antar jag av era svar. Tillsammans med stimuleringen?

    Var vill ni spruta? I munnen eller någon annanstans så ni ser hur ni pumpar ut satsen?


    Antar att jag är lite porrskadad.. men älskar att spruta i ansiktet...men då skall det vara på en tjej som njuter av det lika mycket... Det är ovanligt att hitta en sån tjej. Speciellt när man sprutar mycket. Vart vill du helst själv ha satsen?
  • Anonym (Nytändning)
    Beetle skrev 2017-12-11 23:57:29 följande:

    Antar att jag är lite porrskadad.. men älskar att spruta i ansiktet...men då skall det vara på en tjej som njuter av det lika mycket... Det är ovanligt att hitta en sån tjej. Speciellt när man sprutar mycket. Vart vill du helst själv ha satsen?


    Jag tar den helst i munnen, sväljer och blir det mkt får det även rinna ut. I ansiktet är hett det med men tycker det är lättare att ha kontroll på det när det kommer i munnen plus att jag älskar smaken (vet inte om de är nåt fel på mig Hahaha)
  • Beetle
    Anonym (Nytändning) skrev 2017-12-12 00:06:22 följande:
    Jag tar den helst i munnen, sväljer och blir det mkt får det även rinna ut. I ansiktet är hett det med men tycker det är lättare att ha kontroll på det när det kommer i munnen plus att jag älskar smaken (vet inte om de är nåt fel på mig Hahaha)
    Tycker du låter helt underbar ju.. Din sambo skall vara lycklig som har dig. Hur lång tid tog det innan du kom på att sex är det bästa i livet då? ;)
  • Dynomate

    Vill hon ta den i halsen ser jag inga större hinder så länge hon är ok med det. Tycker inte det är upphetsande men gillar hon det så gillar jag det i detta fall kanske, men skulle nog helst sett att hon inte gilla det.

  • Anonym (Nytändning)
    Beetle skrev 2017-12-12 00:08:47 följande:

    Tycker du låter helt underbar ju.. Din sambo skall vara lycklig som har dig. Hur lång tid tog det innan du kom på att sex är det bästa i livet då? ;)


    Första sexuella umgänget var jag 13 och nu är jag 38 så nästan (upptäckte hur skönt det faktiskt är för 1,5 år sen) 25 år !!! Men men, fel partner i många år då kan det bli så, in ut sprut slut :-/
  • Dynomate
    Anonym (Nytändning) skrev 2017-12-11 23:48:53 följande:

    Jag har inte gillat att suga innan jag träffade min nya sambo. Med honom älskar jag det, att se och höra hur han njuter!

    Blicken och att jag verkligen gillar det är det som är viktigast antar jag av era svar. Tillsammans med stimuleringen?

    Var vill ni spruta? I munnen eller någon annanstans så ni ser hur ni pumpar ut satsen?


    I slidan eller var hon vill. 
  • Beetle

    japp been there...nu har jag ingen istället ... det är bättre än att ha "fel" partner....   hur menar du spontana avsugningar förresten? Jag är jäkligt noga med hygien så man vill verkligen känna sig fräsch... känns dumt för mig annars.. hur känner du?

Svar på tråden Deepthroat eller vanlig avsugning