• Brödroste

    Är jag Bixuell?

    Hejsan familjeliv

    Jag har på senaste tiden varit osäker på min läggning. Det gå en kille i skolan som är så jävla snygg, jag är en kille själv då. Jag kan medge att jag tänder på honom. Jag är kär i en tjej men tycker den här kilen är skitsnygg, är jag bisexuell nu?

  • Svar på tråden Är jag Bixuell?
  • V8Mange68
    Anonym (Mongo) skrev 2017-12-13 12:27:15 följande:
    Alla som inte specificerar ålder är 47 på sin profil.
    Okej då förstår jag, tack för svar. Jag är ny på sidan, har precis skaffat en sån där iPad som jag använder på kafferasterna ibland. På kvällarna kollar jag på film och annat i lastbilen.
    //Mange
  • V8Mange68
    Brödroste skrev 2017-12-13 12:27:14 följande:

    jag kan lova dig att jag inte pedofil, jag vet bara inte hur man ändrar åldern


    Okej! Då är du troligen bisexuell, men det är inget du behöver oroa dig för. Sexualitet styr inte dig som person.
    //Mange
  • BossHoss
    Brödroste skrev 2017-12-13 12:16:48 följande:

    Hejsan familjeliv

    Jag har på senaste tiden varit osäker på min läggning. Det gå en kille i skolan som är så jävla snygg, jag är en kille själv då. Jag kan medge att jag tänder på honom. Jag är kär i en tjej men tycker den här kilen är skitsnygg, är jag bisexuell nu?


    Det är skillnad på att vara sexuellt biusexuell och vilja leva med en av samma kön.
    Vilket tror du att du tillhör, den som vill ligga med samma kön eller den som kan bli kär i samma kön?
  • Brödroste1

    Jag tänder ju uppenbarligen bara på honom, ska ju inte gå in på detaljer men det vore trevligt att tillbringa en kväll i sängen med honom. Men jag skulle ha en kvinna vid min sida hela livet då man har mer möjligheter att utforska den kvinnliga kroppen

  • Anonym (Oa)

    Det verkar som att du attraheras av människor. Det är det jag anser är att vara bisexuell. Det vill säga om du tänder på både tjejer o killar. Jag kan ju tycka att personer är vackra och intressanta utan att vara bi.

Svar på tråden Är jag Bixuell?