• Jmlwc

    Augustibarn 2018

    Hej!

    Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.

    Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.

    Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.

    Välkomna!

  • Svar på tråden Augustibarn 2018
  • manda974

    Hej!

    Jag väntar också barn, till slutet av augusti, det är min första barn.

    Jag bor i Östergötland och pluggar till förskollärare. Kommer ha läst 2 år innan bebisen kommer.

    Hur många veckor har du gått? Hur mår du?

  • 52Försöket

    Hej!

    Skrev precis i den andra, också nystartade, BF augusti tråden. Testade positivt i morse! Är gravid i vecka 5 med mitt andra barn, det blir en sladdis som blir 10 år yngre än vår yngsta! Bor i södra Stockholm.

  • Jmlwc
    manda974 skrev 2017-12-16 11:05:42 följande:

    Hej!

    Jag väntar också barn, till slutet av augusti, det är min första barn.

    Jag bor i Östergötland och pluggar till förskollärare. Kommer ha läst 2 år innan bebisen kommer.

    Hur många veckor har du gått? Hur mår du?


    Jag är i v 5. Jag mår bra! Men med de andra tre graviditeterna mådde jag också bra till v 7. Då kom illamåendet :(
  • Jmlwc
    52Försöket skrev 2017-12-16 12:10:51 följande:

    Hej!

    Skrev precis i den andra, också nystartade, BF augusti tråden. Testade positivt i morse! Är gravid i vecka 5 med mitt andra barn, det blir en sladdis som blir 10 år yngre än vår yngsta! Bor i södra Stockholm.


    Grattis till er! :)
  • Jmlwc
    Noomimirjam 79 skrev 2017-12-16 21:58:57 följande:

    Hej!

    Grattis till er! :) jag är i v6 väntar mitt femte barn.


    Grattis till dig!
  • Johanna135

    Hoppar in här också :) Väntar mitt första barn, 20aug, Göteborg, 30 år. Hur funkar allt sånt här med föräldrapenning? När ska man ansöka om sånt? Jag har sagt upp mig och har nu pluggat sen i aug så vill veta hur liiite jag kommer få, någon som vet hur det funkar?

  • Khaleesi007

    Plussade igår jag, har en 7 månaders bebis hemma. BF med denna bör bli runt 18/8.. Känns helt galet.

    Någon hemlig Facebookgrupp hade jag tyckt om, vad säger ni?

  • sofiaaa91

    Hej!

    Jag har gått in i vecka 7 och illamåendet har tagit fart! Ömma bröst att inte tala om. Jag är 26 år och de är första barnet ;) bor i Halland

    Hänger gärna med här också.

    De finns en hemlig FB grupp redan :)

Svar på tråden Augustibarn 2018