• Akinnan

    Ruvardag 7 ivf fjärde försöket

    Hej,

    Jag och min sambo har precis gjort vårt fjärde ivf-försök, denna gången fick vi ett fem dagars blastocyst insatt i naturlig cykel och utan hormoner. Jag hatar verkligen denna väntan! I dag är ruvardag sju och givetvis kunde jag inte hålla mig från att testa.

    Visst ser man ett svagt sträck? Betyder det positivt i så fall eller för tidigt att säga? Har läst att om man ser två sträck kan msn alltid lita på att det stämmer. Hjälp!?

    Någon som har erfarenhet eller är i samma situation?

  • Svar på tråden Ruvardag 7 ivf fjärde försöket
  • Akinnan
    alade skrev 2017-12-22 17:15:23 följande:

    Jag ser ett positivt test - Grattis!


    Jag vågar inte riktigt hoppas tack så mycket!! ????
  • Korrona

    Hej!

    Vill tipsa om Ruvarpodden där två tjejer pratar om sina ivf-resor. Superhärligt att lyssna på o så mycket igenkänning...för mig iaf.

  • barnlangtanivf

    Hej! Jag och en vän har startat en podd - Ruvarpodden - om barnlöshet, barnlängtan och IVF där vi pratar fritt om våra känslor kring IVF och barnlöshet och vår resa mot barn - podden finns på Itunes, soundcloud, och Acast, och överallt där poddar finns. Vi finns på insta och fb också. Vi tycker att det är så viktigt att det börjas prata om barnlöshet, som är så vanligt - även bland unga par! Vi skulle bli hemskt glada om ni ville lyssna och rekommendera till andra. Nytt avsnitt kommer varje torsdag! kram

Svar på tråden Ruvardag 7 ivf fjärde försöket