• Haggeman

    Hjälp mig leva vidare ..

    Hej en kille på 30 år mitt liv är struligt . Flytta hemifrån köpte egen bostad när jag var 19 blev pappa när jag var 22. Eller ja vi kommer till det . Jag jobba borta mycket blev i lag med mamman till min dotter när jag var 18 . När våran dotter föddes blev mamman väldigt lätt retad grinig och stötte bort våra dotter . Efter dottern var 2 månader gammal flyttade mamma 40 mil härifrån . Och kom upp och skulle ha hand om henne 1 helg i månaden men klara inte av det heller . Så stod där själv första 2 åren . Mamman bytte pojkvän oftare än hon hade vår dotter. Sedan efter 2 år flyttade hon tillbaka till våran ort och blev i lag med en ny pojkvän. Och då skulle hon även kasta sig in i våras dotters liv . Och jag tyckte vi kunde ta det lite lugnt att hon kunde ha henne på helgerna . Men då sökte hon ensam vårdnad . Och hull på att kafsa på men familjerätt en tycker vi skulle börja med varannan helg så hon drog tillbaka ansökan . Och det flöt på fint och hon hade henne varannan helg tills våran dotter var 5 år gammal . Sedan ville hon ha henne varannan vecka . Och det funkade bra med men efter ett halvår så när hon kom och hämtade våran dotter . Sa hon rakt ut jag har gjort ett dna test i Tyskland och du är inte vår dotter biologiska pappa . Så familjerätten kommer kontakta dig . Detta var på fredagen . Veckan efteråt ringer familjerätten och vill att jag ska komma in för det har blivit ett fel du är inte pappa till ditt barn men vi har hittat rätt på honom så skulle du kunna komma in och lämna ett dna test och skriva på några papper . Efter många om och men far jag in och gör detta dna test . 3 veckor sedan ringer dom upp kom in till oss vi måste prata ... Far in till familjerätten visar sig att inte jag var biologiska pappa . Men det är inga problem er dotter är så liten så vi ska fasa in den nya pappan i hennes liv så fort som möjligt . Mamman berättar bara hur dålig jag är som meniska så hon lyckades vända henne i mot mig . Och nu 2 år senare vill dottern flytta till baka till mig dom få gånger vi träffas .. detta har taget väldigt hårt på mig psykiskt . Kan inte prata med mamma får sådana panik när jag ser henne . Vill bara glömma allt men allt detta håller mig vaken om nätterna .. har stängt inne mig lycklig stula till mitt liv efter detta hände mig 2 år sedan..

  • Svar på tråden Hjälp mig leva vidare ..
  • Gali32

    Så tråkigt att läsa om vad du har varit med om. Har tyvärr inga råd att ge. Synd att det inte går att prata med mamman.

  • Förstörd83

    Hej,jag är en kille på 35år. För en månad sedan sa min flickvän till mig att hon har varit otrogen för exakt ett år sedan . Jag blev helt förstörd när hon berättade. Sådan chock har jag aldrig upplevt tidigare. Jag som kunde satsa mitt liv på att hon aldrig skulle kunna bedra mig. Hennes försvar var att hon var helt förvirrad under den tiden de skedde. Vi hade varit tillsammans i 2 år när de skedde. Hon berättar till mig ett år senare,att hon mått dåligt sen den natten och hon ångrar sig djupt .De skedde enligt henne efter nån fest på ett hotell och att de varade i en minut , sen avbröt hon det hela å gick ut därifrån.Hon försökte säga något dagen efter till mig,men jag blev jätte upprörd så hon sa att de var en kyss . Så jag trodde på en då kallad oskyldig kyss.Ett år senare säger hon att det var samlag i en minut med någon hon aldrig träffat före och efter. Hon lovar en massa och säger att hon ALDRIG varit i närheten av sådant före och efter det. Hon vill mer än allt att gifta sig med mig och vara trogen. Ja mår jätte dåligt, snälla råd??

Svar på tråden Hjälp mig leva vidare ..