• thea11

    Är i ett icke offentligt förhållande med en kändis, fråga mig vad du vill!

    Hej!

    Jag är en tonåring som är tillsammans med en känd person i min ålder. Vårat förhållande är hemligt/inte offentligt (våran familj och närmaste vänner vet om det, ingen mer). Fråga mig vadå du vill!

  • Svar på tråden Är i ett icke offentligt förhållande med en kändis, fråga mig vad du vill!
  • Dr Nail

    Är personen svår att stå ut? Kändisar (speciellt de som blev kända innan de hunnit mogna) är inte direkt kända för att vara jordnära. Lätt att tappa kontakten med verkligheten för sådana människor.

  • Anonym (Babsan)
    thea11 skrev 2017-12-26 19:42:30 följande:

    Hej!

    Jag är en tonåring som är tillsammans med en känd person i min ålder. Vårat förhållande är hemligt/inte offentligt (våran familj och närmaste vänner vet om det, ingen mer). Fråga mig vadå du vill!


    Bert Karlsson?
  • Dr Nail

    Beror naturligtvis på HUR känd personen är. Jag tror att de flesta "megastjärnor" är rätt fucked up. Handlar det däremot om någon som fortfarande har ett "normalt" liv vid sidan av, så kan ju det vara räddningen.

  • Anonym (?)

    Varför har du behov av att vilt främmande personer ställer frågor till dig om detta?

  • thea11
    Dr Nail skrev 2017-12-26 19:46:10 följande:

    Är personen svår att stå ut? Kändisar (speciellt de som blev kända innan de hunnit mogna) är inte direkt kända för att vara jordnära. Lätt att tappa kontakten med verkligheten för sådana människor.


    Var rädd för att han skulle vara det när jag började lära känna honom, men märkte snabbt att han inte är sån. Han skryter aldrig och när han är med mig och sina vänner är han som en helt vanlig kille, hade jag inte vetat att han är känd hade jag aldrig trott det. Han är noga med att ta hand om sina vänner. Han får heller inte ut pengarna han tjänar förens han fyller 18, hans föräldrar har dem på ett konto som han inte kommer åt än så länge så snobbig på det sättet är han inte heller.
  • thea11
    Anonym (?) skrev 2017-12-26 19:51:28 följande:

    Varför har du behov av att vilt främmande personer ställer frågor till dig om detta?


    Har tråkigt haha, och märker då och då att människor vill veta hur kändisar egentligen är så tänkte att det skadar väl ingen att jag svarar på lite frågor om det.
  • Anonym (123)
    thea11 skrev 2017-12-26 19:55:16 följande:
    Har tråkigt haha, och märker då och då att människor vill veta hur kändisar egentligen är så tänkte att det skadar väl ingen att jag svarar på lite frågor om det.
    Det säger väl att du egentligen vill ha uppmärksamheten som kommer med din partners kändisskap. 

    Är människan känd på riktigt eller är det nån youtube-"kändis" med 100k subs?
  • Anonym (Hej)

    Hur lärde ni känna varandra och är det stor åldersskillnad mellan er?

  • thea11
    Anonym (123) skrev 2017-12-26 19:58:42 följande:

    Det säger väl att du egentligen vill ha uppmärksamheten som kommer med din partners kändisskap. 

    Är människan känd på riktigt eller är det nån youtube-"kändis" med 100k subs?


    Det ett val från min sida att jag inte vill att vi ska vara offentliga med vårat förhållande, så hade jag letat uppmärksamhet hade jag velat att vi skulle vara offentliga istället för att starta en tråd på familjeliv. Då hade jag fått mycket met uppmärksamhet än jag får här.

    Nej, han är artist och har över 1 miljon följare på instagram.
  • thea11
    Anonym (Hej) skrev 2017-12-26 19:58:50 följande:

    Hur lärde ni känna varandra och är det stor åldersskillnad mellan er?


    Vi lärde känna varandra via gemensamma vänner.

    Vi är födda samma år men han i början av året och jag i slutet.
Svar på tråden Är i ett icke offentligt förhållande med en kändis, fråga mig vad du vill!