• musrocken

    Varför är detta fel??

    Vi vill ju kanske alla äga något.. Jag menar vi har liksom alla andra också en vilja över att få äga något men låt oss säga att det finns någon människa som kommit på att det är bara han som skall få äga allt själv på denna jord och ingen skall få äga något alls.... Varför är det inte bara han som får äga något? Förklara gärna varför är det inte bara han som har rätt att äga något?

  • Svar på tråden Varför är detta fel??
  • Anonym (mmm)
    musrocken skrev 2017-12-26 21:20:13 följande:

    Vi vill ju kanske alla äga något.. Jag menar vi har liksom alla andra också en vilja över att få äga något men låt oss säga att det finns någon människa som kommit på att det är bara han som skall få äga allt själv på denna jord och ingen skall få äga något alls.... Varför är det inte bara han som får äga något? Förklara gärna varför är det inte bara han som har rätt att äga något?


    Har du tullat på julspriten? Flört
  • Carambolan

    Du har verkligen hakat upp dig på den här frågan. Räcker det inte med de andra trådarna om samma ämne?

  • taquine
    Anonym (mmm) skrev 2017-12-26 21:42:59 följande:
    Har du tullat på julspriten? Flört
    Den borde väl sinat nu? Fattar nada ....
    Goodness me
  • TriC
    musrocken skrev 2017-12-26 21:20:13 följande:

    Vi vill ju kanske alla äga något.. Jag menar vi har liksom alla andra också en vilja över att få äga något men låt oss säga att det finns någon människa som kommit på att det är bara han som skall få äga allt själv på denna jord och ingen skall få äga något alls.... Varför är det inte bara han som får äga något? Förklara gärna varför är det inte bara han som har rätt att äga något?


    Svaret är enkelt! Orsaken är att trattkantareller i det varma smöret genererar fler vibrationer som får klockorna att blomstra. Därav följer, självklart, flera genetiska fantasier med allehanda mytombildningar spunnet ur det skiraste socker du kan uppbåda. Ett ägandeskap under dessa förutsättningar antas skikta alla ägodelar för ett mer ömsesidigt täljande av guldet. Alltså är det inte bara han som har rätt att äga något. 
Svar på tråden Varför är detta fel??