• Anonym (G)

    Kär! Hur visa intresse?

    Lärde känna en tjej för flera år sedan, vi blev kära i varandra men relationen rann ut i sanden pga missförstånd (vilket jag insett först i efterhand). Vi har haft sporadisk kontakt sedan dess, och äntligen är båda singlar. Hur visar man intresse på bästa sätt? Hur fördjupar man kontakten? Några förslag?

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Kär! Hur visa intresse?
  • Anonym (E)

    Kort och gott. Bjud ut henne på en dejt. Romantisk middag med rosor och levande ljus. Säger hon ja till dejten (se till så hon vet att det är en dejt) så bör hon uppfatta att det finns ett intresse och själv ha någon form av intresse för dig, för vanligtvis tackar man ju inte nej till en dejt om man inte är intresserad liksom. 
    Lycka till! Skål

  • Anonym (S)

    Håller med (E) att du helt enkelt bjuder ut henne, få henne att känna sig värdefull och uppvaktad!

    (Förutom om hon är feminist Then never mind)

  • Anonym (B)

    Jag skulle nog vilja bli utbjuden på en drink efter jobbet på ett roligt ställe eller något liknande, något enkelt och kravlöst. Röda rosor skulle kunna vara för mycket, särskilt om det är någon som man inte har haft lika mycket kontakt med det senaste.

  • Anonym (G)
    Anonym (E) skrev 2017-12-29 12:23:40 följande:

    Kort och gott. Bjud ut henne på en dejt. Romantisk middag med rosor och levande ljus. Säger hon ja till dejten (se till så hon vet att det är en dejt) så bör hon uppfatta att det finns ett intresse och själv ha någon form av intresse för dig, för vanligtvis tackar man ju inte nej till en dejt om man inte är intresserad liksom. 
    Lycka till! Skål


    Anonym (S) skrev 2017-12-29 12:51:31 följande:

    Håller med (E) att du helt enkelt bjuder ut henne, få henne att känna sig värdefull och uppvaktad!

    (Förutom om hon är feminist Then never mind)


    Anonym (B) skrev 2017-12-29 20:30:49 följande:

    Jag skulle nog vilja bli utbjuden på en drink efter jobbet på ett roligt ställe eller något liknande, något enkelt och kravlöst. Röda rosor skulle kunna vara för mycket, särskilt om det är någon som man inte har haft lika mycket kontakt med det senaste.




    Tack för tipsen! Ska göra mitt bästa! :)
Svar på tråden Kär! Hur visa intresse?