• Felicia82

    För er smiskintresserade

    Hej!

    För två dagar sedan kom jag på att min man varit otrogen.

    Han kom själv på ett förslag med att straffa honom. Genom smisk!

    Han sa att jag fick bestämma hur det ska gå till.

    Har aldrig smiskat förr men jag gick med på det. Då blir han kanske rädd och lovar att inte göra om det.

    Jag tänkte ta mitt bälte eller en bunke björkris.

    Jag har funderat på om han ska vara fastbunden eller inte.

    Vad hade ni gjort? Då kan han ju inte röra sig, vilket kan göra det bättre.

    Hur många rapp ska man ta?

    Ska man bara ta över rumpan eller över hela kroppen.

    Har hört att det gör riktigt ont att ta något vasst och drar mot ny smiskad rumpa. Är det bra?

    Var ska man smiska någonstans? I sängen? I soffan eller på golvet?

    Han förtjänar sitt straff och då vågar han kanske inte röra sina tassar på någon annan utan att prata med mig först.

    Kanske får man han och gråta. Det hade blivit toppen.

    Jag tänkte att det är bra om det blir blåmärken som sitter i länge.

    Han ska iallafall inte kunna sitta på nån dag.

    Tänkte ta han nån kväll. Kanske imorgon

  • Svar på tråden För er smiskintresserade
  • Fontana

    Jag tycker det låter som en fantasi eller en roll-lek. Inte många som vågar svara heller när man inte kan svara anonymt.

    Jag tycker han ska få lägga sig på sängen, med en fast kudde under magen så att stjärten putar upp ordentligt. Om du drar ner hans byxor och kallingar till vaderna så kan han inte röra benen så mycket. Låt honom sträcka ut armarna framåt och bind ihop dem också, med ett snöre eller bara en halsduk.

    När han nu ligger redo tycker jag att du ska smeka och runka hans kuk lite, så han förstår varför han ska straffas. Börja sedan med att smiska honom med handen. Då kan du omväxlande smeka stjärten och sedan daska till den ordentligt. Om du inte är en väldigt stark kvinna så blir det en lagom uppvärmning för honom.

    Hårborsten är en klassiker i sammanhanget, en sådan finns ju ofta tillgänglig i sovrummet. Baksidan är det som gäller - men det är klart - har han varit riktigt stygg kanske han ska få några rapp av borsten också!

    Sedan är det dags för rem eller bälte. Börja med ett lite mindre och smalare bälte eller skärp. Du får prova dig fram vad som ger bäst effekt, helst ska det ju låta rejält också. Ge honom tills han ber om nåd!

    Då är det dags för det grova läderbältet! Vik det dubbelt och prova i luften och på mannen vad som ger bäst effekt. Sedan är det dags på riktigt: minst tio ordentliga rapp ska han ha, och synliga ränder på skinkorna.

    När han sedan ligger där och tigger om nåd och ber om förlåtelse, med stjärten röd och svidande, kan han få resa sig upp på knä i sängen och du kan runka av honom.

    Han kommer säkert att vara otrogen många gånger till - bara för att få sig en ordentlig upptuktelse.

  • felicia828
    Fontana skrev 2017-12-30 14:32:47 följande:

    Jag tycker det låter som en fantasi eller en roll-lek. Inte många som vågar svara heller när man inte kan svara anonymt.

    Jag tycker han ska få lägga sig på sängen, med en fast kudde under magen så att stjärten putar upp ordentligt. Om du drar ner hans byxor och kallingar till vaderna så kan han inte röra benen så mycket. Låt honom sträcka ut armarna framåt och bind ihop dem också, med ett snöre eller bara en halsduk.

    När han nu ligger redo tycker jag att du ska smeka och runka hans kuk lite, så han förstår varför han ska straffas. Börja sedan med att smiska honom med handen. Då kan du omväxlande smeka stjärten och sedan daska till den ordentligt. Om du inte är en väldigt stark kvinna så blir det en lagom uppvärmning för honom.

    Hårborsten är en klassiker i sammanhanget, en sådan finns ju ofta tillgänglig i sovrummet. Baksidan är det som gäller - men det är klart - har han varit riktigt stygg kanske han ska få några rapp av borsten också!

    Sedan är det dags för rem eller bälte. Börja med ett lite mindre och smalare bälte eller skärp. Du får prova dig fram vad som ger bäst effekt, helst ska det ju låta rejält också. Ge honom tills han ber om nåd!

    Då är det dags för det grova läderbältet! Vik det dubbelt och prova i luften och på mannen vad som ger bäst effekt. Sedan är det dags på riktigt: minst tio ordentliga rapp ska han ha, och synliga ränder på skinkorna.

    När han sedan ligger där och tigger om nåd och ber om förlåtelse, med stjärten röd och svidande, kan han få resa sig upp på knä i sängen och du kan runka av honom.

    Han kommer säkert att vara otrogen många gånger till - bara för att få sig en ordentlig upptuktelse.


    Har inte gjort det än. Såg ditt svar nu.

    Är redo på att göra det på lördagskväll efter han kommer hem från jobbet klockan 6. Då ska han få sig en överraskning. Då ska rumpan bli rödare än en tomat.

    Han förtjänar verkligen detta eftersom han varit riktigt stygg kille. Det blir första gången som han får smisk i hela sitt liv. Han är 26 och jag är 30.

    Skriver kanske på söndag och berättar hur det gick.
Svar på tråden För er smiskintresserade