• Anonym (Maniläder)

    Skinnkläder sexigt och skönt

    Jag är så tänd på tjejer i skinnkläder. Det kan vara allt ifrån ett par tajta skinnbyxor till höga skinnstövlar, gärna med en lång skinnkappa på.

    Jag är man och har ofta Skinnbyxor på mig. Tycker känslan är obeskrivligt härlig, och får en sel blickar också.

    I sängen har jag helst Skinnbyxor och en lång tajt skinnkappa samt Lårhöga stövlar.

    Min fru har Lårhöga läderstövlar också, samt tajt Skinnklänning.

    Vad tycker ni?

    Fler med samma intresse ?

    Berätta????

  • Svar på tråden Skinnkläder sexigt och skönt
  • Anonym (Läder killen)

    Jag tänder också på läder,vi är ofta läder klädda från topp till tå här hos oss????

  • Anonym (läder kåt)

    vore skönt att knulla henne bakifrån,i skinn klänningen! samtidigt som jag har mina skinnbyxor och skinnjacka på (ordentligt sprut lovas)!

  • Anonym (Majsan)

    Jag gillar också skinnkläder. Känns äkta och rejält på nåt sätt. Jag har en lång (till golvet) skinnkjol med hög slits, en kort, en skinntop och en skinnskjorta. Känns så skönt på huden och håller hela livet.

  • Anonym (läder kåt)

    Låter riktigt bra Majsan! använder du ofta skinn kjolen,!och visst pirra det lite extra i hela kroppen då!!! youre lover boy!????

  • Anonym (Usch)

    Gillar man djurplågeri och vill ha på sig djur som plågats och inte har nån medkänsla så. Men snart kommer det inte finnas för folk inser hur sjukt det är

  • Anonym (Majsan)
    Anonym (Usch) skrev 2018-01-06 18:58:01 följande:

    Gillar man djurplågeri och vill ha på sig djur som plågats och inte har nån medkänsla så. Men snart kommer det inte finnas för folk inser hur sjukt det är


    Eftersom jag inte är vegetarian tycker jag inte det är fel.
  • Anonym (barf)
    Anonym (Majsan) skrev 2018-01-06 19:44:30 följande:
    Eftersom jag inte är vegetarian tycker jag inte det är fel.
    Kanske borde flå en människa och dra på sig, sexigt värre, eller hur? Eller kanske några hundar...

    Det är lite lustigt hur de flesta har fattat att päls är svinigt, men fortfarande går omkring med massvis med läder, som om det vore bättre? Läder kommer ju inte direkt från de djur vi äter...
Svar på tråden Skinnkläder sexigt och skönt