• samansana

    BIM +3 negativ test :( ingen mens. Någon som frestat negativ och sen pos?

    Hej! Finns säkert en del trådar som handlar om detta, men lyckades faktisk bara hitta några med några år på nacken. Är nu på äl 18 (kanske 17 ganska säker att det skedde då, då jag tempar) och ingen mens i sikte. Har sen fem dagar mått illa, varit yr (känner mig bakfull typ) och haft ont i äggstockarna och ett diffust "mensvärk".  För ca tre dagar sen så började brösten ömma. Testade idag med morgonurin och var saker på att plus skulle uppenbara sig men stickan var blank eller ja förutom teststrecket då :/ Tempen är fortfarande hög... Jag vet att vissa säger att "min mens är aldrig sen" och kanske sen kommer på att den är sen ibland, men mins mens är VERKLIGEN som en klocka! Alltid mellan 28-30 dagar aldrig mer eller mindre! Så den är sen med besked :/ finns det någon som fått många negativa for att sen få ett positiv test? Vet att jag är tidigt ute då man kanske ska vänta några dagar efter BIM för att få ett säkert resultat, men detta känns hopplöst eftersom jag googlade att vid vecka fem (som jag borde vara i nu) så ska hcg mängden vara minst 50 ml och detta ska kunna ge utslag i en test, använder testlagrets stickor och de ska ge utslag (enligt förpackning) efter 25 ml....

    Så någon som har erfarenheter?

    Tacksam för svar!!! :)

  • Svar på tråden BIM +3 negativ test :( ingen mens. Någon som frestat negativ och sen pos?
  • samansana

    Haha nu ser jag att det finns en del trådar som frågar samma sak här. Sorry för spam! Men google visade bara några från 2010 och äldre! :D :/

  • Ina82

    Hejsan! Har du tagit något mera test? Jag testade negativt i början när jag väntade min dotter.

Svar på tråden BIM +3 negativ test :( ingen mens. Någon som frestat negativ och sen pos?