• 8294929911

    Ett I-landsproblem av sexuell natur..

    En man här. Jag har inte mycket till fetisher eller udda böjelser. Gillar sex i ganska "vanliga" former, utan att konstra till det alltför mycket.

    Dock, ifall man vill hitta en fetish hos mig, vilket jag inte vet ifall det kvalificerar sig som så är det att slicka henne där bak. Alltså slicka henne i rumpan.

    Jag har sedan min debut haft mellan 45-50 sexpartners. Av dessa har i alla fall en bra bit över hälften tyckt om att vli slickade där.

    Nu till mitt I-landsproblem. Det luktar rumpa!

    Jaha, tänker du, det var ju märkligt att det skulle lukta rumpa, och just där av alla ställen. ????

    Jo, jag är väl kanske medveten om elefanten i rummet. Men ska fördjupa mig något i ämnet.

    Även i de fall då hon varit helt nyduschad så nog fan ligger det en lätt doft av stjärt/röv/rumpa där.

    Det kan ju inte vara så att det är omöjligt att tvätta bort lukten av röv, rent ut sagt??

    Måste finnas fler än jag som tycker om att slicka just där. Vad är er erfarenhet, har även ni upptäckt att den där doften finns där på alla, nyduschad eller inte?

  • Svar på tråden Ett I-landsproblem av sexuell natur..
  • Anonym (Rumpnisse)

    Klart det luktar rumpa i en rumpa. Vad trodde du? Det är väl det du tänder på om du gillar å gräva runt med tungan i baken på folk?

  • Anonym (rumpor luktar)

    Måste vara något konstigt eller väldigt ofräscht över dem du varit med för alla analfetichister härinne säger att det luktar nyponros och absolut aldrig bajs eller ens syns några spår nånsin.

    Tycker precis som du att det luktar bajs i dessa trakter oavsett hygien varför jag inte utför något sådant. Nu har jag ju aldrig testat bögvarianten att köra lavemang innan som anses som en självklarhet...det tycker att heteros är skitsnuskiga...

    Så du får väl helt enkelt be dina partners om detta eller införa analspolning i förspelet. Duschsslang in..

  • 8294929911
    Anonym (rumpor luktar) skrev 2018-01-04 19:55:05 följande:

    Måste vara något konstigt eller väldigt ofräscht över dem du varit med för alla analfetichister härinne säger att det luktar nyponros och absolut aldrig bajs eller ens syns några spår nånsin.

    Tycker precis som du att det luktar bajs i dessa trakter oavsett hygien varför jag inte utför något sådant. Nu har jag ju aldrig testat bögvarianten att köra lavemang innan som anses som en självklarhet...det tycker att heteros är skitsnuskiga...

    Så du får väl helt enkelt be dina partners om detta eller införa analspolning i förspelet. Duschsslang in..


    Det är ju ett alternativ! Tack..

    Vad tror du om att be att få tvätta henne med klorin och avfettning innan rektum cunnilungus, plasta in henne ordentligt och själv ta på mig gasmask med en öppning för tungan. Skulle det framstå som märkligt, eller kan det vara värt att ge det en chans?
  • Anonym (Tjej)

    När man duschar så kanske man duschar just i öppningen liksom men inte en bit in så klart att det luktar lite där. Och står du med näsan vid öppningen så kommer du ju känna lukten av det som är kanske ett par cm in. Enda som funkar är nog ordentlig dusch dit in och det är nog inget folk gör om det inte finns någon speciell anledning. Så du måste nog be om det i så fall och inte helt säkert att det funkar ens. 


    De flesta som gillar slicka där har nog inget emot den doften utan tänker att det är något positivt. 

  • Anonym (rumpor luktar)
    8294929911 skrev 2018-01-04 20:01:32 följande:
    Det är ju ett alternativ! Tack..

    Vad tror du om att be att få tvätta henne med klorin och avfettning innan rektum cunnilungus, plasta in henne ordentligt och själv ta på mig gasmask med en öppning för tungan. Skulle det framstå som märkligt, eller kan det vara värt att ge det en chans?
    Skaffa en femdom istället, de täcker hela och är ju en plastkondom som du kan föra in;) Klorin skulle jag starkt avråda ifrån då det är frätande och luktar apa:( Avfettning likaså..lite hederlig matolja kan nog göra jobbet!
Svar på tråden Ett I-landsproblem av sexuell natur..