• Elena89

    BF Jan/feb 18. 29år

    Hej!

    Startat denna grupp då jag är gravid igen med andra barnet. BF 16 feb men tror hon kommer komma tidigt.

    Någon som är sugna på att ses innan och efter förlossningen för fika/promenader m.m? ???? Vi hade en sådan tråd med barn nummer 1 och det var supertrevligt, fortfarande kontakt med någon av dem!

    Mamma på 29år.

  • Svar på tråden BF Jan/feb 18. 29år
  • firrig

    Hej! Jag har bf 23 feb, vårt första barn. Vi bor i Stockholm city. Är 28 år.

    Var bor du?

  • Toveek

    Hejsan!

    Jag är 30 år och väntar mitt andra barn i mars i år.

    Fick svår havandeskapsförgiftning med min första så jag födde 6 veckor för tidigt, så vi får se om det även blir tidigt den här gången.

    Vi bor ute i Älta i sthlm.

  • Elena89

    Åå va kul! Vi kan väll försöka få till någon fika eller nått? Jag blir trött efter 5 meter så ?lattemamma? blir jag gärna efter förlossningen :D

  • Nessie84

    Hej!

    Får man vara med här? Har dock bf i mars och väntar barn nr 3, en sladdis. Är 33 år och har två barn som är 10 och 11 år gamla. Bor i Bromma.

  • Viknov

    Mitt första barn beräknad 21 Feb. Och det är en liten tös :) är 27, bor i Sumpan :)

  • GK1

    Halloj :)! Jag har bf 27 februari. Första barnet :D! Jag bor i Södertälje.

  • JSz

    Hej! Vilken bra tråd! Försökt samma fråga i en annan tråd utan direkt napp så kul att hitta denna :)

    Väntar vår första bf 16/2, är 27 år från Hammarbyhöjden

    Hakar gärna på en fika, är dock ganska trött i kroppen som många andra säker är men en stund skadar ju inte ;D

  • JSz
    Elena89 skrev 2018-01-12 09:04:59 följande:

    Va kul! De som kan/vill, vill ni ses över en kaffe/fika nästa vecka i stan nånstans?


    Kommer med ett spontant försök här, vad säga om torsdag, vid lunch tid? Till de som har möjlighet? :)
  • Elena89

    Åå det är ju imorgon!!, läste detta nu... Kan vi inte skjuta på det tills måndag/tisdag nästa vecka? Kan någon då? Jag är iof sjukskriven nu så kan närsom :D

  • JSz
    Elena89 skrev 2018-01-17 20:18:28 följande:

    Åå det är ju imorgon!!, läste detta nu... Kan vi inte skjuta på det tills måndag/tisdag nästa vecka? Kan någon då? Jag är iof sjukskriven nu så kan närsom :D


    märkte att ja nog var lite för snabb med dagen :P...
    men ja varför inte kan vi inte säga måndag eller tisdag och se om det är några fler som hinner svara och haka på? :D

    kul att vi är beräknade samma dag  :)
Svar på tråden BF Jan/feb 18. 29år