• Anonym (Alexandra)

    Har du någon hemlighet som få eller inga andra vet om?

    Har funderat på det här en hel del. Det är ju ytterst få människor som man kommer fullständigt nära och berättar allt för. Inte heller känner man ju så många som har berättat sina mörkaste hemligheter för en.

    Har ni några hemligheter som skulle chockera folk omkring er ifall de fick veta? 

    Själv har jag suttit ett år i fängelse för en väldans massa år sedan. Min närmast anhöriga vet såklart om det men om jag berättade det för vänner och kollegor så skulle de nog inte ens tro mig. Jag förändrade såklart både mig själv och hela mitt liv efter den händelsen så av den anledningen skulle de ha svårt att tro det.

    Den "hemligheten" är inget jag hymlar om egentligen. Skäms inte över det men anser samtidigt att andra inte har med det och göra så därför har jag valt att berätta för ytterst få.

    Har ni några spännande händelser eller något annat som ni valt att hålla inom den närmsta familjen, eller kanske för er själva?

  • Svar på tråden Har du någon hemlighet som få eller inga andra vet om?
  • Anonym (Japp)

    Inte spännande utan mest bara tragiskt:


    Jag har aldrig berättat för någon att ett av mina ex våldtog mig flertalet gånger under vårt förhållande och att han vid ett tillfälle lät fyra av sina sjuka vänner "hjälpa" honom (hans uttryck).

    Min man vet om det här, men jag skulle hellre dö än låta familjen veta. 

  • Anonym (Alexandra)
    Anonym (Japp) skrev 2018-01-07 18:10:32 följande:

    Inte spännande utan mest bara tragiskt:


    Jag har aldrig berättat för någon att ett av mina ex våldtog mig flertalet gånger under vårt förhållande och att han vid ett tillfälle lät fyra av sina sjuka vänner "hjälpa" honom (hans uttryck).

    Min man vet om det här, men jag skulle hellre dö än låta familjen veta. 


    Men usch vad hemskt. Var det länge sedan? Varför har du valt att inte berätta för din familj?
  • Anonym (Kn)

    Jag sålde camshower för att få ihop pengar när jag var yngre och funderade på att prostituera mig men tog aldrig steget.. Jag har aldrig berättat det för någon och jag är idag akademiskt utbildad med ett välbetalt jobb och har lagt showerna bakom mig.

  • Anonym (Japp)
    Anonym (Alexandra) skrev 2018-01-07 18:13:39 följande:
    Men usch vad hemskt. Var det länge sedan? Varför har du valt att inte berätta för din familj?
    Ja, det är väldigt längesedan, ca 15 år.
    Då berättade jag inte för att jag var väldigt ung och skämdes.
    Nu gör jag det inte för att jag vill inte att de ska må dåligt och jag skulle inte vinna något idag på att säga något då det är något jag efter mycket om och men bearbetat och "kommit över" så det enda som skulle komma ur det vore att ge dem chock och sorg.
    Jag önskar jag hade vågat säga något då det hände däremot.
  • Anonym (Alexandra)
    Anonym (Kn) skrev 2018-01-07 18:18:25 följande:

    Jag sålde camshower för att få ihop pengar när jag var yngre och funderade på att prostituera mig men tog aldrig steget.. Jag har aldrig berättat det för någon och jag är idag akademiskt utbildad med ett välbetalt jobb och har lagt showerna bakom mig.


    Oj. Är du inte rädd för att detta sparats någonstans i cybervärlden och dyker upp på olämplig plats?
  • Anonym (Kn)
    Anonym (Alexandra) skrev 2018-01-07 18:20:45 följande:

    Oj. Är du inte rädd för att detta sparats någonstans i cybervärlden och dyker upp på olämplig plats?


    Nej, jag var aldrig visat ansiktet och haft "anonym" bakgrund. Så dyker det upp nakenbilder på mig någonstans så gör det ingenting :)
  • Anonym (Secrets)
    Anonym (Japp) skrev 2018-01-07 18:10:32 följande:

    Inte spännande utan mest bara tragiskt:

    Jag har aldrig berättat för någon att ett av mina ex våldtog mig flertalet gånger under vårt förhållande och att han vid ett tillfälle lät fyra av sina sjuka vänner "hjälpa" honom (hans uttryck).

    Min man vet om det här, men jag skulle hellre dö än låta familjen veta. 


    Har liknande "hemligheter" min familj vet inte ens hälften av överfallen jag varit med om, min mamma vet inte att hon hämtade upp mig hos mitt ex jag blev våldtagen av on and off under vårt förhållande och att den gången hon hämtade upp mig hos honom hade han först våldtagit mig brutalt sedan skar han upp sina armar med rakblad inför mig och sa att han tar livet av sig om jag lämnar honom.

    (Jag lämnade honom och han lever)

    Har varit med om överfall och försök till våldtäkt efter det och även en våldtäkt jag polisanmälde, min familj är helt ovetandes trots det snart gått 20 år.

    Det är väl enda hemligheten jag har. Ja och att min partner inte vet allt jag varit med om ingen orkar höra och det ger inget att prata om det för alla blir bara sympatiska eller arga och hatar mänskligheten och jag behöver varken eller vill bara leva i harmoni i nuet.
  • Anonym (Varit med många)

    Jag hade ett väldigt destruktivt sexmissbruk mellan 14-23. Min sambo vet men typ ingen annan.

  • annikasater

    Jag har varit bulimiker i 15 år, sedan gymnasiet. Nu är jag 33 och har en sambo sedan 10 år tillbaka samt en dotter på 18 månader. Under alla dessa år har jag bara berättat för 1 person, en vän.

  • Anonym (:()

    Blev utnyttjad av min fosterpappa under alla år. Bara han, jag och hans fru vet... Jag skäms fortfarande, vi har kontakt än idag. Min man vet inget och skulle bli helt galen om han visste om det. Så jävla fucked up. Trodde aldrig någonsin att jag skulle skriva/berätta de för någon.

Svar på tråden Har du någon hemlighet som få eller inga andra vet om?