• Anonym (kram)

    Skulle en man vilja vara gos-kompis?

    Jag (kvinna) skulle vilja ha en manlig gos-kompis. Jag skulle vilja ligga omslingrade och kramas, pussas och mysa (med kläderna på). Vad säger ni män, skulle ni vilja vara gos-kompis med någon?

  • Svar på tråden Skulle en man vilja vara gos-kompis?
  • Anonym (Varför inte)

    Ja varför inte, men för min del så kan vi inte vara vanlig kompis det känns konstigt. Får nog heta gos-kompis son du skriver samma sak som kk. Man vet var gränsen går så att säga

  • Anonym (Nja)

    Det låter kanske som en mysig tanke, men jag befarar att jag snabbt skulle bli sugen på mer än bara kramas med kläderna på om det är en kvinna jag tycker är attraktiv.

  • Anonym (Fyll i anonym signatur.)
    Anonym (Varför inte) skrev 2018-01-11 20:29:12 följande:

    Ja varför inte, men för min del så kan vi inte vara vanlig kompis det känns konstigt. Får nog heta gos-kompis son du skriver samma sak som kk. Man vet var gränsen går så att säga


    Tänker nog precis tvärt om. En kompis som man umgås med och gör något kul för att sen kunna ligga sked och hålla om varandra framför en trevlig film eller nåt. Eller bara träffas, gosa och prata om allt möjligt nån kväll.
  • Anonym (mkjhugydtr)

    Om du kan tänka dig att avstå från pussarna så finns det massor av män som skulle kunna bli en goskompis. Jag har homosexuella vänner som gillar att ligga och gosa, kramas och prata. 

    En heterosexuell man som har en normalt fungerande sexuell förmåga tror jag inte att det fungerar med i längden. Många skulle säkert säga att de nöjer sig med det och så låter de det gå ett par gånger och sedan försöker de få mer iaf. 

  • Fargos

    Jag har en sån , en tjejkompis som blev riktigt illa behandlat av ett ex som har gjort henne asexuell

    Vi brukar kramas pussas kyssas och sånt, inge sex.Hon känner sig trygg med mig och ja i vanliga fall håller hon inte på med män för hon vet att då kan kravet efter mer komma

    Funkar skit så liksom men vi är på samma våglängd vilket är väldigt viktigt om man har ett sånt typ av förhållande med nån eller kk förhållande ,annars blir det bara arga och besvikna kännslor av det hela

  • Fargos
    Anonym (mkjhugydtr) skrev 2018-01-11 22:01:49 följande:

    Om du kan tänka dig att avstå från pussarna så finns det massor av män som skulle kunna bli en goskompis. Jag har homosexuella vänner som gillar att ligga och gosa, kramas och prata. 

    En heterosexuell man som har en normalt fungerande sexuell förmåga tror jag inte att det fungerar med i längden. Många skulle säkert säga att de nöjer sig med det och så låter de det gå ett par gånger och sedan försöker de få mer iaf. 


    Jasså? Nej du jag är en fult normal heterosexuell man som vet att min gos kompis inte vill nåt sexuellt och jag respekterar det 

    Men jag har en kk vid sidan om så får det behovet uppfyllt,annars kanske jag inte hade varit like fine med det
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Nja) skrev 2018-01-11 20:56:06 följande:

    Det låter kanske som en mysig tanke, men jag befarar att jag snabbt skulle bli sugen på mer än bara kramas med kläderna på om det är en kvinna jag tycker är attraktiv.


    Håller med. Närhet är helt underbart men jag skulle väldigt snabbt vilja ha mer än bara mys med kläder på.
  • Anonym (söker samma)
    Anonym (kram) skrev 2018-01-11 20:19:33 följande:

    Jag (kvinna) skulle vilja ha en manlig gos-kompis. Jag skulle vilja ligga omslingrade och kramas, pussas och mysa (med kläderna på). Vad säger ni män, skulle ni vilja vara gos-kompis med någon?


    exakt vad jag behöver. En man som bara vill ligga och hålla om mig när vi ser på film mm.
  • Anonym (Mannen)

    Nej skulle inte funka alls. Skulle bara vilja sexa efter ett tag.

Svar på tråden Skulle en man vilja vara gos-kompis?