• Aioli

    Ryms 2 Besafe izi plus i Volvo v70

    Finns det nån med erfarenhet kring detta?

    Vi har en Volvo v70 2004 och undrar om 2 bilbarnstolar med märket besafe izi plus får plats i den?

  • Svar på tråden Ryms 2 Besafe izi plus i Volvo v70
  • callun

    Vi har 2 izi plus i vår V70 från 2002. Det går om ni vuxna inte har jättelånga ben. Maken är 175 och tycker det är på gränsen till trångt men det funkar ????

  • Aioli
    callun skrev 2018-01-14 09:24:51 följande:

    Vi har 2 izi plus i vår V70 från 2002. Det går om ni vuxna inte har jättelånga ben. Maken är 175 och tycker det är på gränsen till trångt men det funkar ????


    Tack för svar. Då har ni båda stolarna bak alltså? Hur tror ni det skulle funka att ha de båda till höger i bilen,fram och bak?

    Tror inte det skulle funka att ha en stol bakom min sambo då han är ganska lång...
  • callun

    Just nu har vi ena stolen i baksätet bakom föraren, och den andra stolen fram. Det skulle funka att ha båda bak också. Det skulle inte rymmas att ha båda till höger tyvärr

  • Aioli
    callun skrev 2018-01-14 12:26:43 följande:

    Just nu har vi ena stolen i baksätet bakom föraren, och den andra stolen fram. Det skulle funka att ha båda bak också. Det skulle inte rymmas att ha båda till höger tyvärr


    Aoch... Jaja... Det är som det är.. Har redan skickat efter en till stol.. Jag får väl köra i framtiden helt enkelt... Jobbigt med långväga bara...

    Tack för svar! Då vet jag var jag har att förvänta mig ????
Svar på tråden Ryms 2 Besafe izi plus i Volvo v70