• Anonym (Kaos)

    Någon mer, gravid med nr två och med det, kaos i hemmet...?!

    Hinner inte med att städa! Leka! Tvätta! Hålla personlig hygien så som man vill! Förbereda så som man vill för bebbe två! Leka leka leka med första!

    Har foglossning men nog inte den värsta. Humöret är upp och ner men Lusten till att ta tag i något kommer än mer sällan.

    Någon mer, hur är det för er??

  • Svar på tråden Någon mer, gravid med nr två och med det, kaos i hemmet...?!
  • Anonym (Jj)

    Vänta då tills ungen kommer DÅ kan vi snacka att man inte hinner, orkar eller har lust.

  • Anonym (Kaos)
    Anonym (Jj) skrev 2018-01-15 17:14:42 följande:

    Vänta då tills ungen kommer DÅ kan vi snacka att man inte hinner, orkar eller har lust.


    Hahaha oh nooooo.... hur överlever man det?! Kommer känna mig helt värdelös hur länge då isf?!
  • Anonym (Jj)
    Anonym (Kaos) skrev 2018-01-15 17:22:27 följande:

    Hahaha oh nooooo.... hur överlever man det?! Kommer känna mig helt värdelös hur länge då isf?!


    Ja du... min nr 2 är 5 månader och det börjar bli lite bättre. Men det går upp och ner. I början är det ju ok för då sover den lilla mest. Men sen när dom typ inte vill vara ensamma alls så blir det körigt. Har två barn under 2.

    Vi försöker plocka i ordning när dom har lagt sig.. ibland skiter vi det haha :)
  • Anonym (Kaos)
    Anonym (Jj) skrev 2018-01-15 17:25:58 följande:

    Ja du... min nr 2 är 5 månader och det börjar bli lite bättre. Men det går upp och ner. I början är det ju ok för då sover den lilla mest. Men sen när dom typ inte vill vara ensamma alls så blir det körigt. Har två barn under 2.

    Vi försöker plocka i ordning när dom har lagt sig.. ibland skiter vi det haha :)


    Ja! Man får skita i mycket för att det ska gå! Man måste ju liksom tillåta sig njuta och inte ta det allt för allvarligt.

    ..... antar jag hmm
Svar på tråden Någon mer, gravid med nr två och med det, kaos i hemmet...?!