• Anonym (Jossan)

    Hur ofta har ni sex?

    Som rubriken! Hur ofta har ni sex och hur länge har ni varit tillsammans?

    Vi har varit tillsamman snart 3 år. Vi har en dotter som är 1,5 år. Ibörjan när vi träffades låg vi MINST 2 ggr om dagen. Överallt där det gick!

    Nu har vi sex 1 gång i månaden och sover inte ens tillsammans.

  • Svar på tråden Hur ofta har ni sex?
  • C och A

    Hej vår barn är stora nu men vi har inte sex så ofta för det kanske varannan vecka. Men vi har närhet och vi rör vid varandra varje morgon.

    Varför sover ni inte ihop

  • Anonym (Jk)

    Fyra år tillsammans. Första två åren minst 1/dag. Har en dotter på ett år. Låg kanske samlagt 5ggr sen hon föddes. Vi har tappat det (+en massa annat) och ska gå skilda vägar! Vi sov inte heller tillsammans sen dag ett vår dotter föddes. Jag och hon samsov och pappan valde soffan!

  • Anonym (Jossan)
    C och A skrev 2018-01-15 23:42:00 följande:

    Hej vår barn är stora nu men vi har inte sex så ofta för det kanske varannan vecka. Men vi har närhet och vi rör vid varandra varje morgon.

    Varför sover ni inte ihop


    Vi rör inte ens varandra längre.. kanske en kram ibland. Men mer som en ?kompis? kram då.

    Jag vet faktiskt inte varför vi inte sover ihop. :/
  • C och A

    Vi hade nog inte så mkt sex om ngt första året när man amma.

    Men som jag fattar det saknar du det nu. Det är stressande med småbarn men viktigt att ni pratar och är nära.

  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Jk) skrev 2018-01-15 23:43:50 följande:

    Fyra år tillsammans. Första två åren minst 1/dag. Har en dotter på ett år. Låg kanske samlagt 5ggr sen hon föddes. Vi har tappat det (+en massa annat) och ska gå skilda vägar! Vi sov inte heller tillsammans sen dag ett vår dotter föddes. Jag och hon samsov och pappan valde soffan!


    Exakt så är det här. Jag sover med dottern och han sover på soffan.. Jag har faktiskt haft i tanken om vi borde gå ifrån varandra. Men jag tänker på dottern. Hur tror du det blir för er när ni går ifrån varandra? Ska hon bo varannan vecka? Det är det jag är så rädd för. Kommer inte klara en natt utan henne!
  • C och A
    Anonym (Jk) skrev 2018-01-15 23:43:50 följande:

    Fyra år tillsammans. Första två åren minst 1/dag. Har en dotter på ett år. Låg kanske samlagt 5ggr sen hon föddes. Vi har tappat det (+en massa annat) och ska gå skilda vägar! Vi sov inte heller tillsammans sen dag ett vår dotter föddes. Jag och hon samsov och pappan valde soffan!


    Oj vad han missar!
  • Anonym (Jossan)
    C och A skrev 2018-01-15 23:52:25 följande:

    Vi hade nog inte så mkt sex om ngt första året när man amma.

    Men som jag fattar det saknar du det nu. Det är stressande med småbarn men viktigt att ni pratar och är nära.


    Jag saknar närheten mer än själva sexet.

    Prata är ganska omöjligt här hemma, allt är i slutändan bara mitt fel ändå tydligen.
  • C och A
    Anonym (Jossan) skrev 2018-01-15 23:55:26 följande:

    Jag saknar närheten mer än själva sexet.

    Prata är ganska omöjligt här hemma, allt är i slutändan bara mitt fel ändå tydligen.


    Fattar att det e jobbigt. Skicka PM om du vill ha mer kontakt.

    Närhet=trygghet
  • Anonym (Vill så mycket mer)

    Tjejen och jag har varit ihop i ca 7 år. Tjejen har en dotter som var liten när vi träffades. Då låg vi massor. Allt från snabbisar till lååångt sex. Sen minskade det. Jag har hela tiden velat prova och utvecklat sexet så det inte blir tråkigt. Så jag har köpt saker och överraskat. Och även fått henna att gilla nya saker och så hon får det skönare med nya orgasmer. Men det har ändå avtagit. Dottern bor dessutom bara varannan vecka. Jag vill massor men håller det inom mig för att inte pressa henne. Hon säger att hon vill ibland och sen när det närmar sig så har hon ont för ägglossning, mens, trött bla bla bla. Dom problemen fanns aldrig förr. Ibland får vi till det bra. Då säger hon att vi måste ha mer sex. Men det blir aldrig så.

  • Anonym (Vill så mycket mer)

    Ja nu har vi sex 1-2 gånger i månaden. I början minst varje dag. Och flera gånger.

    Nu är det ju inte så att det måste vara varje dag men 1-3 gånger i vecka kan väl vara rimligt tycker jag. (Minst haha)

Svar på tråden Hur ofta har ni sex?