• Anonym (grovis eller långis)

    Vad känns mest?

    Vad känns mest ( är skönast) för kvinnan?

    en kortare 14-15 cm rejält grov sak 14-15 cm eller en lång 20 cm smal 11 cm vid sex?

  • Svar på tråden Vad känns mest?
  • Anonym (S)

    För det första: Känns mest och är skönast är verkligen inte samma sak. Det är uttjatat men vad man gör med den är mycket viktigare än storlek eller form.

    Men för att ändå svara på frågan. Själv föredrar jag generellt lite mindre kukar eftersom det gör att man inte behöver vara lika försiktig utan kan köra på hur man vill. Men det kvinnliga könsorganet är väldigt flexibelt och kan anpassa sig efter olika storlekar så det vore uppfriskande om män kunde sluta noja så mycket över sina fysiska attribut och fokusera mer på teknik.

  • MammAmma

    Tar hellre den normallånga och grova. Det är inte skönt när det känns som att äggstockarna blir upptryckta till mellangärdet.

  • Anonym (Meh)

    Så många män som är så kukfixerade att jag tror att majoriteten är undermedvetet homosexuella.

    Vill du veta för att du har komplex så föreslår jag inte att låta anonyma människor ge deras åsikt för det är en smaksak och vissas åsikt kommer få dig att tvivla ännu mer på din utrustning.

    Tekniken och att man tycker om varann och att attraktionen och kemin brinner är a och o för mig sen får du se ut lite hur du vill jag är inte objektifierande.

Svar på tråden Vad känns mest?