• Anonym (Idioten)

    Affär med kollega, nu osams..

    Har haft en affär med en kollega under några månader, vi båda har familjer.

    Nu har vi dock avslutat allt med varandra för ett par månader sen och har inte rört varandra sen dess.

    Nu undviker vi varandra och har inte sagt ett ord till varann på över en månad... tittar inte ens på varandra och jag tycker de är så jobbigt alltihop och mår superdåligt över hela situationen. Vi jobbar väldigt nära varandra och kan inte undvika o se varann 10 ggr om dagen. Orkar inte gå runt såhär på min arbetsplats dag efter dag.... finns ff känslor kvar som jag jobbar varje dag med att få bort.. och jag hatar mig själv för att jag gav mig in i de här.

    Finns det fler som har vart i den här situationen? Hur har de gått? Har ni kunnat jobba kvar?

    Dela gärna med er av era erfarenheter hur de gått.... de här knäcker mig snart.

  • Svar på tråden Affär med kollega, nu osams..
  • Anonym (stackar er)
    Anonym (Idioten) skrev 2018-01-17 10:41:30 följande:

    Har haft en affär med en kollega under några månader, vi båda har familjer.

    Nu har vi dock avslutat allt med varandra för ett par månader sen och har inte rört varandra sen dess.

    Nu undviker vi varandra och har inte sagt ett ord till varann på över en månad... tittar inte ens på varandra och jag tycker de är så jobbigt alltihop och mår superdåligt över hela situationen. Vi jobbar väldigt nära varandra och kan inte undvika o se varann 10 ggr om dagen. Orkar inte gå runt såhär på min arbetsplats dag efter dag.... finns ff känslor kvar som jag jobbar varje dag med att få bort.. och jag hatar mig själv för att jag gav mig in i de här.

    Finns det fler som har vart i den här situationen? Hur har de gått? Har ni kunnat jobba kvar?

    Dela gärna med er av era erfarenheter hur de gått.... de här knäcker mig snart.


    Stackars, vad synd jag tycker om er... eller inte....

    Mår du dåligt? Ja det är fan rätt åt dig, som man ligger får man bädda. De enda det är synd om är era respektive.
  • Anonym (Li)
    Anonym (stackar er) skrev 2018-01-17 11:07:48 följande:

    Stackars, vad synd jag tycker om er... eller inte....

    Mår du dåligt? Ja det är fan rätt åt dig, som man ligger får man bädda. De enda det är synd om är era respektive.


    Mohahaha haha ... ja stackars lilla otrogna kvinna. Buhu alla dessa känslor.

    Nä men seriöst. Livet är livet, vissa spelar ut sitt liv mucho sämre än andra och vissa vet hur bättre att ta vara på det.

    Och du är väl tillräckligt gammal för att förstå det TS?

    Du borde även vid detta laget veta att tiden kombinerat med tålamod och en skiftning av drivkraft kan göra mycket. Istället för att lägga ner energi där det inte behövs kanske du skulle lägga energin på dig själv och din Faktiska familj!?!
  • Anonym (E.gon)
    Anonym (Li) skrev 2018-01-17 11:23:09 följande:

    Mohahaha haha ... ja stackars lilla otrogna kvinna. Buhu alla dessa känslor.

    Nä men seriöst. Livet är livet, vissa spelar ut sitt liv mucho sämre än andra och vissa vet hur bättre att ta vara på det.

    Och du är väl tillräckligt gammal för att förstå det TS?

    Du borde även vid detta laget veta att tiden kombinerat med tålamod och en skiftning av drivkraft kan göra mycket. Istället för att lägga ner energi där det inte behövs kanske du skulle lägga energin på dig själv och din Faktiska familj!?!


    Var någonstans, står det att det är kvinna i TS text?
  • Anonym (Li)
    Anonym (E.gon) skrev 2018-01-17 11:31:29 följande:

    Var någonstans, står det att det är kvinna i TS text?


    Läser mellan raderna
  • Anonym (stackar er)
    Anonym (E.gon) skrev 2018-01-17 11:31:29 följande:
    Var någonstans, står det att det är kvinna i TS text?
    Spelar det någon roll? Lika jävla idiotiskt oavsett kön
  • Anonym (Idioten)
    Anonym (stackar er) skrev 2018-01-17 11:07:48 följande:

    Stackars, vad synd jag tycker om er... eller inte....

    Mår du dåligt? Ja det är fan rätt åt dig, som man ligger får man bädda. De enda det är synd om är era respektive.


    Ja men perfekt! Det var precis sånna här svar jag var ute efter???? Moraltanter undanbedes
  • Pentra
    Anonym (stackar er) skrev 2018-01-17 11:07:48 följande:
    Stackars, vad synd jag tycker om er... eller inte.... Mår du dåligt? Ja det är fan rätt åt dig, som man ligger får man bädda. De enda det är synd om är era respektive.

    Det där svaret var ju förstås ganska onödigt! ... /Pentra
  • Anonym (...)

    Jag har varit med om samma, dessutom avslöjandes allt för våra respektive. Vi jobbade ihop ett halvår till efter att det tagit slut, väldigt tätt ihop. Det var tufft, väldigt tufft men det blev lättare och lättare. Han slutade för en månad sedan, först trodde jag att jag skulle sakna honom men det blev tvärtom, äntligen kan jag andas igen.

  • Anonym (Idioten)
    Anonym (...) skrev 2018-01-17 12:05:33 följande:

    Jag har varit med om samma, dessutom avslöjandes allt för våra respektive. Vi jobbade ihop ett halvår till efter att det tagit slut, väldigt tätt ihop. Det var tufft, väldigt tufft men det blev lättare och lättare. Han slutade för en månad sedan, först trodde jag att jag skulle sakna honom men det blev tvärtom, äntligen kan jag andas igen.


    Oj okej.... hur var det halvåret? Pratade ni med varandra eller blev de mest att ni undvek? Hur kom ni fram till att ni skulle bryta med varann? Vad hände me era respektive?

    Ja jag förstår det... är lite så jag tänker oxå. Måste kanske byta jobb för att få ett ordentligt avslut... är ju olidligt o gå runt såhär varje dag.
  • Anonym (Edward)

    Nu vet inte jag vem din älskare är, eller hur en relation såg ut men jag kan berätta från min vinkling om det är till någon "hjälp". 

    Jag var på en arbetsplats med en kvinna, och vi hade en relation. Detta kom fram till våra respektive och jag dumpade illa kvickt denna kvinna på jobbet. Jag vet att hon fortfarande ältar vårat förhållande och hon såg sig som speciell för mig, fastän jag alltid ljugit för henne. Hon var den mest lättillgängliga och attraktiva i min närhet förutom min fru. Det var spännande och jag sade att jag älskade henne, suktade efter henne och att hon var mitt allt, - allt för att få henne att stanna kvar. Jag var beroende av spänningen. 

    Nu säger jag inte att er relation är såhär, men bland mina manliga vänner så har allas relationer vart liknande. De oftast yngre kvinnorna vi haft på sidan ältar oss och tror vi älskar dem, medan vi egentligen gör allt för våra fruar. 

    Men som sagt, jag kan inte bry mig mindre om henne och fokuserar på min fru. Kommer aldrig göra om detta misstag igen och hoppas innerligt vi kan ta oss igenom det. Om inte... ja, min fru förtjänar bättre än mig, det vet jag om. Jag håller kvar om min fru sålänge hon så behagar... 

    Jag säger detta just för att du ska få möjligheten till tankeställaren om han verkligen är så speciell för dig och vice versa som du verkar tro i dagens läge. För om du öppnar ögonen är chansen stor att det är ännu en sådan typiskt situation som min, och då släpper nog de flesta känslor och agg du har mot mannen. Istället kan du återskapa en likgiltighet. Om annat så är ett tips att byta jobb. Man ska trivas på sin arbetsplats. 

Svar på tråden Affär med kollega, nu osams..