• schumpeter

    Kille kan inte ha sex eller ''komma'' om jag inte har sexiga underkläder

    Hej alla,
    Jag har en fråga. Har en ny kille och märkte omgående att han har en liten ''fetish''. Han kan inte ha sex med mig eller ''komma'' om jag inte har sexiga underkläder och klackskor på mig. Med sexiga kläder menar jag stay-ups, korsetter och dylikt. 

    Är detta normalt? Mina tidigare killar har velat ha mig naken så detta är väldigt ovanligt för mig. Hur bör jag se på saken? Ska jag verkligen ställa upp på detta? Romansen blir även helt avsaknad i och med detta. 

    Heeeeelp!


    Lina
  • Svar på tråden Kille kan inte ha sex eller ''komma'' om jag inte har sexiga underkläder
  • Anonym (Suck)

    Jag förstår helt den känslan. Det känns som att man inte duger som man är.

    Har själv varit med om något liknade, fast inte med kläder utan mer tvångsmässiga beteende för att kunna komma... typ porrskadad. Tillslut, även fast det var min pojkvän i ett halvår så kände jag mig som ett objekt.

    Får du ut något av sexet, eller är allt för hans njutning?

  • SofieJ

    Det är inte normalt. Jag hade personligen inte orkat med den pressen.

    Om du ska fortsätta göra det så måste du känna att det tillför något för dig också. Att detta är något DU vill.

  • Anonym

    Nej, det är inte normalt, utan en fetisch.
    En tjej är alltid sexigast, skönast och vackrast helnaken,  då man får maximal hudkontakt på köpet. Det gäller självklart oavsett hennes ålder, kroppsbyggnad och ev. "skavanker".
    Om du vill ställa upp bestämmer du förstås själv.

  • Anonym (Mje)

    Normalt för de som trivs med det. Om du trivs att klä upp dig så ,men jag tycker han låter tråkig om det är ett krav att du ska vara fullt utrustad med hela outfiten , det kan höja stämningen,men också döda den beroende på hur du känner.

  • Anonym (mx)

    Jag tycker ngn gång då och då måste man ju kunna ställa upp på, men som det låter behöver han det regelbundet...i så fall är det helt upp till dig och vad du känner.

    Han måste kompromissa. Ni kan ju båda ställa upp för varandras önskemål ngn gång i månaden typ, men allt där emellan får ju vara kompromisser....

    I slutänden får man kanske fundera på om man ska fortsätta vara ihop. Sexlivet måste ju funka smidigt.

Svar på tråden Kille kan inte ha sex eller ''komma'' om jag inte har sexiga underkläder